Dzień dobry Kochani w środę.
1. Na początek zapraszamy do zabawy ,,Koniki”.
https://www.youtube.com/watch?v=r8qvgiG0GXA&t=37s
Noga goni nogę
Biegają koniki
Stukają kopytka
W rytm muzyki
Jedna noga tupie: tup, tup, tup
Druga noga stuka: stuk, stuk, stuk
Konik skacze sobie: hop, hop, hop
Koniku w drogę! Wioooooooooooo!
2. ,,Wesołe kaczuszki” – zabawa matematyczna
Proponuję układać np. nakrętki zgodnie z treścią wiersza i je przeliczać (następuje tutaj dokładanie elementów, czyli dodawanie). Następnie rodzic układa swoją opowieść (o dowolnym zwierzątku z wiejskiego podwórka), a dziecko układa nakrętki zgodnie z opowieścią i je przelicza.
Szły raz drogą trzy kaczuszki, grzeczne bardzo były
pierwsza biała, druga czarna, a trzeciej piórka się kręciły
Na spotkanie tym kaczuszkom trzy znajome wyszły:
pierwsza z krzaków, druga z gniazda, trzecia prosto z Wisły.
Siadły wszystkie na ławeczce, wtem kaczuszka krzyczy:
Ile jest nas wreszcie razem? Kto nas wreszcie zliczy?
I nie mogły się doliczyć, nic nie wyszło z tego,
więc do domu, choć to kaczki wróciły gęsiego.
3. ,,Kaczuszki” – zabawa ruchowa. Poruszajcie się razem z kaczuszkami w rytm muzyki.
https://www.youtube.com/watch?v=zW1_ANe0l94
4. ,,Zwierzęta na wsi” – gry interaktywne. Spróbujcie wykonać kilka zadań dotyczących zwierząt z wiejskiego podwórka.
Znajdźcie takie samo zwierzę
https://wordwall.net/pl/resource/2818669/zwierz%C4%99ta-wiejskie
Odpowiedzcie co nam dają zwierzęta?
https://wordwall.net/pl/resource/1486433/edukacja-przedszkolna/zwierz%c4%99ta-wiejskie-i-produkty
Posegregujcie zwierzęta do ich domów
https://wordwall.net/pl/resource/14023867
5. Połączcie kropki i pokolorujcie wybrane zwierzątko.
Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia – Wasze Panie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS