Fani FromSoftware, którzy nie kojarzą korzeni studia oraz serii Armored Core, dzięki nowemu zwiastunowi AC6 mogą zobaczyć jak będzie wyglądała walka w nadchodzącej grze.
Od momentu pojawienia się pierwszych informacji o Armored Core 6 fani serii zadają sobie pytanie jak będzie się prezentowała walka w tej nowej odsłonie, po tylu latach przerwy od premiery AC5. Ostatnia odsłona serii miała bowiem swoją premierę w 2012 roku, na długo zanim FromSoftware stało się globalnie kojarzone z zabijaniem demonów na potwornie wysokich poziomach trudności. Armored Core to seria z mechami w roli głównej, cechująca się niezwykle szybkim tempem i ukazująca graczom walkę z perspektywy trzeciej osoby.
Wielu graczy zadawało sobie pytanie czy AC6 będzie w jakikolwiek sposób czerpało z mechanik walki, jakie poznaliśmy doskonale w innych grach FromSoftware. Więcej światła na ten temat rzuca reżyser gry, Masaru Yamamura w wywiadzie dla bloga PlayStation. Walka w grze będzie więc połączeniem typowej dla serii powietrznej i naziemnej strzelaniny oraz nowych opcji, które mają zadowolić zarówno starych fanów serii jak i graczy, którzy poznali studio dzięki Soulsom.
Dostępna więc będzie zarówno walka w zwarciu jak i na odległość, pojawi się też umiejętność nazwana Assault Boost, która ma pozwolić graczom szybko zbliżać się do przeciwników, a co za tym idzie – w mgnieniu oka przełączać się pomiędzy jednym stylem a drugim. Yamamura ujawnił też, że umiejętność tę będzie można łączyć z różnymi combosami.
Inny nowy element w AC6 to możliwość oszołomienia wroga. Podobnie jak w Dark Souls czy Elden Ring, gracze będą mogli ogłuszyć przeciwnika, zadając mu lawinę ciosów i czyniąc go podatnym na jeden, potężny cios kończący. Nie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS