A A+ A++

IGN mogło liczyć na pobicie prima aprilisowych rekordów ze swoim “Virtual Boy Pro”. Okazuje się jednak, że ten pomysł wyraźnie przebił Discord.

Trailer fikcyjnej przystawki VR od Nintendo, zaprezentowany przez IGN w ramach żartu prima aprilisowego, osiągnął wynik ponad 630 tysięcy wyświetleń. Wydaje się to imponującym rezultatem. Do czasu aż spojrzymy na wyświetlenia osiągnięcie przez Discord.

Dalsza część tekstu pod wideo

Filmik opublikowany przez Discord uzyskał od 1 kwietnia ponad 1,407 miliarda wyświetleń, stając się absolutnym hitem nie tylko podczas prima aprilisu 2024 roku, ale w ogóle jednym z najszybciej gromadzących wyświetlenia materiałów wideo w historii YouTube. Dla porównania pierwszy trailer GTA 6, uzyskał “tylko” 183 mln wyświetleń przez 3 miesiące na oficjalnym kanale Rockstar Games.

Discord opublikował 1 kwietnia filmik ze zmyśloną wiadomością, że firma wprowadzi do swojej usługi Loot Boxy. By uzyskać wynik prawie 1,5 mld wyświetleń firma wyświetlała w apce Discord filmik w “viewbocie”, w zapętleniu. Trudno to nazwać w pełni uczciwą praktyką. Wiele wyświetleń mogło zostać wygenerowanych w ten sposób przypadkowo, przez osoby, które nie chciały oglądać takiej “reklamy”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKandydat PiS chce zatrzymać młodych w Koninie
Następny artykułWybory samorządowe 2024. Wieczór wyborczy w Polsacie, oglądaj 7 kwietnia