A A+ A++

  ZP.272.23.2020   

Ogłoszenie nr 590371-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.

Powiat Chojnicki: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia  56 , 89-600  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.powiat.chojnice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”
Numer referencyjny: ZP.272.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej” 1. Serwer wraz z systemem operacyjnym – 2 szt. Obudowa: Typu rack o wysokości 1U lub 2U, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych. Płyta główna: Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów, klasy x86. Wyposażona w minimalnie 16 gniazd modułów DIMM DDR4, obsługa modułów RDIMM/LRDIMM, 2666 MT/s. Obsługa pamięci do minimum 1 TB. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym. Chipset: Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych. Procesor: Dwa procesory. Procesor klasy x86, posiadający 8 rdzeni fizycznych na procesor, oraz min. 11 MB pamięci cache, osiągający w teście PassMark – CPU Mark nie mniej niż 11210 pkt. w konfiguracji jednoprocesorowej, według wyników procesorów publikowanych na stronie: https: //www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, na podstawie rankingu z dnia 24.09.2020, stanowiącego załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. RAM: 8x 16 GB, 2666 MT/s Porty: 3x USB z czego 1 na przednim panelu obudowy, 2 na tylnym panelu obudowy, 5 x RJ-45, 2x SFP, VGA, dedykowany port USB dla zintegrowanego kontrolera zdalnego dostępu. Interfejsy sieciowe: Dwuportowa karta sieciowa na płycie głównej 2x 1 GbE (RJ-45). Dodatkowe interfejsy sieciowe 2x 10 GbE (RJ-45), oraz 2x 10 GbE (SFP+). Oddzielny port sieciowy dla zintegrowanego kontrolera zdalnego dostępu (RJ-45). Gniazda PCIe: 2 gniazda Gen. 3, wszystkie x16. Napęd optyczny: Wewnętrzny napęd DVD+/-RW. Wnęki na napędy: Obsługa minimalnie ośmiu 2,5‘‘ lub czterech 3,5“ dysków SAS, SATA lub SSD typu Hot-Plug. Dyski twarde: 2 szt. dysków SSD 2.5‘‘ lub 3,5“ SATA 480 GB w RAID 1 Kontrolery: Wewnętrzny kontroler sprzętowy macierzy RAID, obsługujący dyski SATA, SAS oraz SSD, przepustowość 12Gbps, wyposażony w 2GB nieulotnej pamięci podręcznej, poziomy RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Kontroler o przepustowości 12Gb/s, dedykowany do przyłączenia zamawianej macierzy dyskowej. Video: Zintegrowana karta graficzna, umożliwiająca uzyskanie rozdzielczości 1280×1024. Zasilacze: 2 szt., redundantny o minimalnej mocy 500 W każdy, Hot-Plug Mysz, klawiatura: Standardowe typu USB Zarządzanie: Kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania serwera. Dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach serwera. Do zarządzania wykorzystywany jest dedykowany port RJ45 (nie zajmuje istniejących kart sieciowych). Kontroler umożliwia: § zarządzanie serwerem za pośrednictwem graficznego interfejsu użytkownika § zdalne włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera, § wysyłanie e-maili z powiadomieniami o zdarzeniach, § zdalną aktualizację firmware komponentów serwera, § możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów § funkcja zdalnego pulpitu umożliwiająca zdalną obsługę BIOS oraz montowanie obrazów ISO § kontroler zdalnego zarządzania musi stanowić rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych. Certyfikaty: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001. Oferowany produkt musi posiadać deklarację zgodność CE. Zamawiający może zażądać dostarczenia powyższych certyfikatów. Warunki gwarancji: Przynajmniej siedem lat gwarancja z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, obejmująca wszystkie komponenty serwera. Gwarancja producenta realizowana przez autoryzowany serwis producenta zapewniająca dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego. Gwarancja musi oferować przez cały okres: § usługi serwisowe świadczone w miejscu instalacji urządzenia oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy, § dostępność wsparcia technicznego przez 5 roboczych dni w tygodniu przez cały rok (w języku polskim i angielskim w dni robocze). Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera. Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Możliwość sprawdzenia poprzez Internet lub telefonicznie konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. Dokumentacja użytkownika: Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. System operacyjny: Microsoft Windows Server 2019 Standard 64-bit w języku Polskim z licencjami dostępowymi lub system równoważny. Liczba wymaganych licencji dostępowych: § 10 licencji na urządzenie § 30 licencji na użytkownika Licencje na oprogramowanie mają mieć charakter wieczysty i nie narażać Zamawiającego na dodatkowe koszty w przyszłym użytkowaniu. 2. Zewnętrzna macierz dyskowa współpracująca z zamawianymi serwerami – 1 szt. Obudowa: Typu rack, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” Ilość zatok na dyski 2,5’’: 30 Ilość oraz rodzaj dysków: 12 szt. dysków SAS 2.5’’, 600 GB, 12 Gb/s, 15k rpm, Hot-Plug Kontrolery macierzy RAID: Dwa kontrolery SAS o przepustowości 12Gb/s każdy, Hot-Plug z 16 GB pamięci cache na kontroler, obsługujące konfigurację RAID 0, 1, 5, 6, RAID 10 i RAID 10 DM (podwójne kopie lustrzane), z możliwością dynamicznej zmiany poziomów w tej samej warstwie i automatycznym przydziałem zasobów, wyposażone w porty umożliwiające przyłączenie macierzy dyskowej do zamawianych serwerów. Obsługiwane funkcje: § Automatyczne tworzenie warstw i migracja danych, dzięki którym najważniejsze i najczęściej używane dane znajdą się na najszybszej pamięci masowej. § Funkcja sprzętowych migawek § Możliwość tworzenie elastycznych migawek, § Łączność za pomocą szyfrowanego tunelu z serwisem producenta, ze wskazaniem adresu publicznego z którego przychodzi połączenie. Zarządzanie: Kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania macierzy dysków, dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach macierzy. Zarządzanie zdalne realizowane przez dedykowany port RJ-45. Zarządzanie macierzą za pośrednictwem dedykowanej aplikacji oraz w pełni funkcjonalnego interfejsu WEB Kable umożliwiające przyłączenie macierzy do serwerów: 2 szt. – kabel o przepustowości 12Gb/s, długość 2 m Montaż: Szyny statyczne do montażu w szafie serwerowej Zasilanie: Dwa redundantne zasilacze Hot-Plug Warunki gwarancji: Przynajmniej siedem lat gwarancji z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze, obejmująca wszystkie komponenty macierzy. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta macierzy. Oświadczenie producenta macierzy, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego. Możliwość sprawdzenia poprzez Internet lub telefonicznie konfiguracji sprzętowej macierzy oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 3. Zasilacz awaryjny – 1 szt. Obudowa: Typu rack, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” Moc wyjściowa: 3,0 kVA / 2,7 kW Napięcie wejściowe/wyjściowe: 230 V / 230 V Zarządzanie: Możliwość zdalnego zarządzanie zasilaniem UPS przez sieć. Monitorowanie i zarządzanie UPS za pomocą standardowej przeglądarki internetowej lub oprogramowania do zarządzania siecią. Złącza wyjściowe IEC: 6x złącze z podtrzymaniem bateryjnym Inne funkcjonalności: Możliwość wymiany baterii podczas pracy Montaż: Szyny do montażu w szafie serwerowej Certyfikaty: Urządzenie musi posiadać deklarację zgodność CE. Warunki gwarancji: UPS 3 lata, pakiet baterii 2 lata 4. Urządzenie do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych – 1 szt. Charakterystyka urządzenia: Zewnętrzny napęd oparty o technologię wymiennych dysków twardych. Urządzenie powinno współpracować z zamawianymi serwerami. Nośniki wymienne: Wymagane dostarczenie siedmiu nośników o pojemności 2 TB Akcesoria: Kabel przyłączeniowy Certyfikaty: Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE Warunki gwarancji: 12 miesięcy gwarancji 5. Montaż zamawianego sprzętu, stworzenie klastra pracy awaryjnej oraz utworzenie maszyn wirtualnych. Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu przeprowadzić następujące prace: • Wnieść i fizycznie zamontować we wskazanej przez Zamawiającego szafie serwerowej, wszystkie dostarczone urządzenia. • Podłączyć całość rozwiązania do infrastruktury Zamawiającego. • Uruchomić i przeprowadzić diagnostykę zamontowanej infrastruktury sprzętowej. • Przeprowadzić procedury aktualizacji firmware dostarczonych elementów do najnowszej wersji oferowanej przez producenta sprzętu. • Utworzyć na bazie serwerów oraz macierzy dyskowej działający klaster niezawodnościowy. • Utworzyć trzy maszyny wirtualne (1x Widows Server, 2x Ubuntu Sever). Wszystkie wymienione prace wdrożeniowe muszą zostać wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego. Powyższe czynności należy wykonać w okresie realizacji zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Szkolenie Przeprowadzenie w siedzibie zamawiającego praktycznego szkolenia dla 2 osób z obsługi oraz konfiguracji klastra pracy awaryjnej. Zakres szkolenia: 1. Dyski i woluminy w systemie Windows Server • Zarządzanie dyskami w systemie Windows Server • Zarządzanie woluminami w systemie Windows Server • Elementy zabezpieczeń przestrzeni STORAGE. 2. Podstawowe komponenty Storage Technologies • Opcje Storage Topology • Konfigurowanie Bus Technologies w systemie Windows Server • Konfigurowanie udostępniania w systemie Windows Server 3. Wysoka dostępność w systemie Windows • Określenie poziomu dostępności • Wysoka dostępność i Disaster Recovery Solutions z Hyper-V • Wysoka dostępność z klastra pracy awaryjnej w systemie Windows Server 2019 4. Realizacja: klaster pracy awaryjnej • Planowanie klastra pracy awaryjnej • Tworzenie nowego klastra pracy awaryjnej 5. Zarządzanie rolami serwera i grupowanie zasobów • Konfigurowanie wysokiej dostępności aplikacji i usług na klastrze pracy awaryjnej • Zarządzanie i obsługa klastra pracy awaryjnej • Rozwiązywanie problemów z klastrem pracy awaryjnej • Wysoka dostępność serwisu wykonawcze z Multi-site klastrem pracy awaryjnej 6. Wdrażanie: klaster pracy awaryjnej z Hyper-V • Przegląd Integracja Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej • Wdrożenie Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej • Zarządzanie i obsługa Hyper-V maszyn wirtualnych na temat klastrów pracy awaryjnej 7. Implementacja Network Load Balancing Clusters • Przegląd NLB • Konfigurowanie klastra równoważenia Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1 do opisu, Formularzu asortymentowym oraz Istotny postanowieniach do umów.
II.5) Główny kod CPV: 48822000-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

72000000-5

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

31

   

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

10. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje należy wybrać aukcję dotyczącą przedmiotowego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Oferta winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Druk „OFERTA” zgodnie z zamieszczonym formularzem w Dziale C do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć: Ø Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz – propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale D Siwz, załącznik nr 1. Ø Formularz asortymentowy Ø pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz – jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samEj grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Działu D SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa dokument wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem strony: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

CENA

60,00

TERMIN PŁATNOŚCI

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

SIWZ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

FORMULARZ   ASORTYMENTOWY

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1  DO OPISU

ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

DRUK OFERTY I ZAŁĄCZNIKI

 PLATFORMA ZAKUPOWA

Zamieszczono w BZP w dniu 28.09.2020 r.

Zamieszczono strona internetowa: www.powiat.chojnice.pl, i platforma zakupowa:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWiek emerytalny w Polsce 2020/2021
Następny artykułZainwestują w nowe, wielofunkcyjne boisko