A A+ A++

Założony przez studenta Politechniki Warszawskiej Mariusza Gralewskiego i przyjaciół, serwis rekrutacyjno-społecznościowy od kilku lat zmagał się z problemami finansowymi, głównie z powodu rosnącej konkurencji na rynku. Jeszcze w latach 2012–2014 GoldenLine miał przewagę nad LinkedInem. Co miesiąc odwiedzało go ok. 2 mln internautów, amerykańska platforma przyciągnęła pierwszy milion polskich użytkowników dopiero jesienią 2014 r. Potem jednak szybko zdobywała kolejnych. Wirtualne Media podały, że w sierpniu 2024 r. LinkedIn miał ich 4,14 mln. GoldenLine był już wtedy w procesie likwidacji. Z serwisu usuwano konta użytkowników, profile pracodawców, wpisy na forum. W 2023 r. GoldenLine przy 1,47 mln zł przychodów miał 369 tys. zł straty netto, a w swym najlepszym 2016 r. osiągnął 20,56 mln zł przychodów i 1,47 mln zł zysku netto.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGamestop przymierza się do wycofania z Europy. Większość kultowych sklepów z grami ma wkrótce zniknąć
Następny artykułWernisaż wystawy „ARCHEO-świat. Wprowadzenie do Archeologii” (zdjęcia)