Założony przez studenta Politechniki Warszawskiej Mariusza Gralewskiego i przyjaciół, serwis rekrutacyjno-społecznościowy od kilku lat zmagał się z problemami finansowymi, głównie z powodu rosnącej konkurencji na rynku. Jeszcze w latach 2012–2014 GoldenLine miał przewagę nad LinkedInem. Co miesiąc odwiedzało go ok. 2 mln internautów, amerykańska platforma przyciągnęła pierwszy milion polskich użytkowników dopiero jesienią 2014 r. Potem jednak szybko zdobywała kolejnych. Wirtualne Media podały, że w sierpniu 2024 r. LinkedIn miał ich 4,14 mln. GoldenLine był już wtedy w procesie likwidacji. Z serwisu usuwano konta użytkowników, profile pracodawców, wpisy na forum. W 2023 r. GoldenLine przy 1,47 mln zł przychodów miał 369 tys. zł straty netto, a w swym najlepszym 2016 r. osiągnął 20,56 mln zł przychodów i 1,47 mln zł zysku netto.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS