A A+ A++

Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia.

Ponadto już po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

– Złote Spinacze od wielu lat promują najlepsze praktyki branży komunikacji i public relations w Polsce i chociaż ten rok jest wyjątkowy ze względu na pandemię, to zainteresowanie konkursem nie tylko nie zmalało, ale wręcz wzrosło. W tym roku padł kolejny rekord – wpłynęły aż 394 zgłoszenia, które zostały skrupulatnie ocenione przez Członków Jury, a następnie zweryfikowane przez zespół ekspertów Deloitte – mówi Mariusz Ustyjańczuk, Partner, Lider usług Risk Advisory w Deloitte. – Statystyki zgłoszeń potwierdzają, że w okresie turbulencji i niepewności, szczególnego znaczenia nabiera budowanie dialogu z interesariuszami oraz wzmacnianie wizerunku i zaufania do marek – dodaje.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny
* Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
* Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media

PR produktu
* Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
* Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
* Death Stranding / MSL, PlayStation Polska
* Issue management i komunikacja kryzysowa
* Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
* Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance
* Advocacy i Public Affairs
* Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
* Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
* Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – TUgether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Kampania społeczna
* #WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE
* BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
* ANTYSMOG SONG / OLX, F25. PRODUCTION, HOUSE23 HEROES

PR pro bono
* Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communiaction, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
* ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
* Zostań z muzyką / Projekt PR

Covid-19 PR response
* Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska
* Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
* Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
* Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii Biedronka / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

Komunikacja wewnętrzna
* Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland
* NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden
* Kultura doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald’s Polska

Event komercyjny
* POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

Event społeczny
* Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
* OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX
* „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze / Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

Launch produktu, usługi lub firmy
* Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR
* Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
* Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska
* Sustainability & CSR Communications
* FASOFF / MOSQI.TO
* Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald’s Polska

PR miejsca, miasta lub regionu
* Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
* Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
* Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
* Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

Social media
* Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
* Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
* Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

Business-to-Business PR
* Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia
* TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor
* PR finansowy i relacje inwestorskie
* Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting
* Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

Media relations
* Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
* Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj
* Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

Employer Branding
* Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
* Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska
* Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC
* Content marketing – branded content
* ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
* Kryptonim S.E.S.J.A / Monday – agencja komunikacji
* CUD NAD WISŁĄ / PR 510, MyPlace

Custom Publishing
* NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden
* Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl
* Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja
* Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
* Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska
* M-Power, czyli transformacja agile w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

Finanse
* #zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski
* „Szczepionka na dezinformację” Santander Bank Polska / Santander Bank Polska
* Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)

Uroda, higiena i wellness
* #ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum

Moda i styl życia
* ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Kultura i media
* Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
* Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
* Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

Medycyna i zdrowie
* Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD
* #PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia
* #Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

Sport, turystyka i rekreacja
* Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
* Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
* Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain
* Stacja Wola – najszybciej sprzedająca się inwestycja na Woli / Publicon
* Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

Przemysł i infrastruktura
* NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA! STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup
* Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
* Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

Motoryzacja i transport
* IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry

NGO i sektor publiczny
* Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
* Adwokat w każdym przypadku / Remarkable Ones, Naczelna Rada Adwokacka, Social Leaders
* Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

Kreatywność
* BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
* Pokaż nam swój środkowy palec! – start Fundacji Najsłodsi / Hill+Knowlton Strategies, Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi”

Efektywność
* Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
* Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
* Najpopularniejszy Zimowy (Narodowy) event na TikToku! / Testa Communication

Research&Insight
* Krytyka kobiet codzienna, czyli women shaming po polsku / Clue PR
* Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
* REDefine Your Limits. Rekrutujemy przedstawicieli handlowych / MJCC, Coca-Cola HBC Polska
* Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

Kategoria jubileuszowa:

Kampania PR XX-lecia
* Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej
* A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
* Największy od 30 lat debiut banku w Europie / United PR

Wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Digital Beast, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOgłoszenie w sprawie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych, zlecanych organizacji pozarządowej prowadzącej działalność pożytku publicznego pn. Prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego (w tym nieodpłatnej mediacji), a także edukacji prawnej w Powiecie Jędrzejowskim w 2021 roku.
Następny artykułW płockim szpitalu wojewódzkim brak już wolnych łóżek covidowych. Zmarł jeden pacjent z koronawirusem