gry
16 października 2021, 02:40
autor: Maycuzai
Najnowszy gameplay z The Day Before ujawnia datę premiery gry na PC. Oprócz prezentacji najważniejszych aspektów tytułu, ukazuje także powalające rozmiarem centrum handlowe. Znalazło się nawet miejsce na pewien halloweenowy bonus…
Pod koniec stycznia niezależne studio Fntastic (zlokalizowane w Jakucku, „najzimniejszym” mieście na Ziemi) zapowiedziało survivalowe MMO z zombie w roli głównej – The Day Before. Rozgrywka zaprezentowana na ujawnionych do tej pory gameplayach wyglądała niczym miks The Division z DayZ oraz niewielką szczyptą Days Gone.
Ogromna skala projektu – w połączeniu z niewielką mocą przerobową studia – budziła jednak wątpliwości co do autentyczności ukazywanych materiałów. Wygląda jednak na to, że w The Day Before będzie nam naprawdę dane zagrać. Wszystko za sprawą najnowszej prezentacji gry, która oprócz dawki optymizmu i chwytliwej nutki w tle serwuje nam także datę premiery produkcji: 21 czerwca przyszłego roku – choć dotyczy to wyłącznie wersji PC-towej. Porty na konsole Xbox Series X/S oraz PS5 mają ukazać się niedługo potem.
Dzięki powyższemu gameplayowi dowiedzieliśmy się, że ważną rolę w The Day Before odegra ulokowana gdzieś w samym środku miasta kolonia ocalałych, będąca swoistym hubem dla społeczności gry. Ma ona pełnić rolę miejsca spotkań, w którym gracze będą mogli zarówno wymieniać zasoby między sobą, jak i najzwyczajniej się zrelaksować (np. w saunie).
I taką apokalipsę zombie to ja rozumiem.
Ogromne wrażenie robi wielopoziomowa galeria handlowa skąpana w świątecznych ozdobach. Na ten moment twórcy nie zdradzili jednak, czy w tej lokacji – bądź też w innych, podobnych rozmiarami – uświadczymy ekrany ładowania.
Czarny piątek 2021 – koloryzowane.
Zaprezentowano także system dostosowywania broni. Pozwoli on na instalację dodatków (np. tłumika), a także wymianę poszczególnych elementów danej pukawki (np. celownika bądź kolby). Samo uzbrojenie będzie z czasem wymagać naprawy. Gracze preferujący życie poza kolonią otrzymają możliwość rozbudowy własnej bazy.
Personalizacja broni nie wyróżnia się zbytnio na tle innych nowoczesnych gier.
Na zakończenie prezentacji deweloperzy zapowiedzieli swój nowy projekt, zatytułowany Propnight – czerpiący inspiracje z popularnego Dead by Daylight. Ma być on asymetrycznym horrorem multiplayer (4vs1) kładącym duży nacisk na zastosowanie silnika fizycznego, w którym czterech nastolatków stara się przeżyć starcie z przerażającym „zabójcą”. Pomoże im w tym zdolność przemiany w dowolny przedmiot na mapie.
Otwarta beta Propnight już ruszyła i potrwa do 18 października. Premiera tytułu zaplanowana jest na 30 listopada. Produkcja obecnie dostępna jest wyłącznie na PC-tach (w serwisie Steam).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS