A A+ A++

W czasie pandemii wzrosło niezadowolenie klientów Wydziału Komunikacji, szczególnie w zakresie obsługi. Mieszkańcy skarżyli się na niedogodne godziny przyjmowania klienta, jak i długie kolejki.

Największym problem dla mieszkańców naszego powiatu były niedostosowane godziny pracy obsługi klienta. Wydział Komunikacji, mimo że był otwarty od 7.45 do 15, to petentów przyjmował w godz. od 8 do 14. Teraz, po zmianach, ełczanie będą mogli załatwić sprawę w godz. od 7.45 do 15.15. Sam wydział będzie otwarty od 7.30 do 15.30.

Starostwo Powiatowe wyszło też z inicjatywą przeprowadzenia anonimowej ankiety, dzięki której urząd ma poznać oczekiwania klienta (ankieta tutaj).

— Opinia będzie służyć podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwoli doskonalić jakość pracy naszego urzędu — mówi starosta Marek Chojnowski.

— Jeżeli z ankiety będzie wynikało, że godziny przyjmowania klientów są niewystarczające, to będziemy brać to pod uwagę — mówi Robert Dawidowski — wicestarosta. Będziemy też analizować inne opinie i powoli wprowadzać udogodnienia dla mieszkańców — dodaje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł64-latek jechał całą szerokością krajowej “9”, był zupełnie pijany. Kierowcę zatrzymał żołnierz
Następny artykułPogoda na Warmii i Mazurach. Ciepły początek tygodnia, ale w piątek przymrozki