W czasie pandemii wzrosło niezadowolenie klientów Wydziału Komunikacji, szczególnie w zakresie obsługi. Mieszkańcy skarżyli się na niedogodne godziny przyjmowania klienta, jak i długie kolejki.
Największym problem dla mieszkańców naszego powiatu były niedostosowane godziny pracy obsługi klienta. Wydział Komunikacji, mimo że był otwarty od 7.45 do 15, to petentów przyjmował w godz. od 8 do 14. Teraz, po zmianach, ełczanie będą mogli załatwić sprawę w godz. od 7.45 do 15.15. Sam wydział będzie otwarty od 7.30 do 15.30.
Starostwo Powiatowe wyszło też z inicjatywą przeprowadzenia anonimowej ankiety, dzięki której urząd ma poznać oczekiwania klienta (ankieta tutaj).
— Opinia będzie służyć podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwoli doskonalić jakość pracy naszego urzędu — mówi starosta Marek Chojnowski.
— Jeżeli z ankiety będzie wynikało, że godziny przyjmowania klientów są niewystarczające, to będziemy brać to pod uwagę — mówi Robert Dawidowski — wicestarosta. Będziemy też analizować inne opinie i powoli wprowadzać udogodnienia dla mieszkańców — dodaje.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS