A A+ A++

W związku z wprowadzonymi ograniczeniami Warszawski Transport Publiczny oferuje możliwość zawieszenia biletu “na odległość”. Zawiesić można bilety 30 i 90 dniowe, ważne w dowolnej strefie biletowej, także Bilety Metropolitalne.

Pasażerowie, którzy zrezygnowali z podróży komunikacją publiczną mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego. Wniosek można przesłać na adres: [email protected] z tytułem wiadomości: zawieszenie biletu. We wniosku musi być podany numer karty.

Kartę można również zawiesić za pośrednictwem strony: https://zawieswkm.wtp.waw.pl/

Po złożeniu wniosku można też pobrać potwierdzenie złożenia wniosku. Zgłoszenia wysłane wcześniej pocztą elektroniczną są nadal ważne, nie trzeba ich składać ponownie.

Pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, będzie mógł natomiast przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin, po zgłoszeniu się Punktu Obsługi Pasażerów, w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez Internet.

Pasażerowie, którzy wnioskują o zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów zapraszamy do POP. Zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej, co można zrobić tylko w Punkcie Obsługi Pasażera.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoniecznie zadzwoń zanim przyjdziesz!
Następny artykułZapłata za szczepionkę na koronawirusa, przejęcie pieniędzy przez banki? Oszuści nie odpuszczają