A A+ A++

Podczas dyżuru telefonicznego będzie można uzyskać informacje m. in. na temat:
 

  • warunków i sposobu uzyskania prawa do zasiłku chorobowego z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji domowej,  
  • jakie dokumenty są potrzebne do wypłaty świadczeń chorobowych za czas kwarantanny lub izolacji,
  • zasad przyznawania dodatkowego zasiłku opiekuńczego w związku z zamknięciem szkół
    i przedszkoli z powodu COVID-19,
  • możliwość składania wniosków o wypłatę świadczeń krótkoterminowe poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS,

Ponadto podczas dyżuru będzie można dowiedzieć się również o korzyściach, które wynikają z przekazywania wypłaty zasiłków na konto bankowe. Wciąż wiele osób nie posiada konta w banku i czeka na listonosza lub musi iść na pocztę, aby otrzymać zasiłek chorobowy, macierzyński czy opiekuńczy. Pracownicy Oddziału ZUS w Jaśle będą udzielać informacji 13 kwietnia br. w godz. 10.00-12.00 pod numerem telefonu 13 44 379 17.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚmiertelne rekordy
Następny artykułPoszukiwany krośnianin wpadł, bo zepsuło mu się auto