A A+ A++

Wersja obowiązująca z dnia

Przebudowa schodów przy ul. Słonecznej w Mrągowie

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie schodów przy ul. Słonecznej w Mrągowie zgodnie z:
  1. Zaproszeniem do składania ofert stanowiącym Specyfikację Warunków Zamówienia,
  2. Projektem budowlanym,
  3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
  4. Przedmiarem robót,
  5. Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 32/2024/Mrg z dnia 23.01.2024 r.,
  6. Obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp.
  1. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wzajemnie wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.
  2. Zakres robót do wykonania:
  1. Roboty rozbiórkowe;
  2. Wykonanie nawierzchni schodów z betonowych stopni blokowych o wymiarach 15x35x100 cm na podbudowie z betonu C 16/20, spoczników z płyt betonowych antypoślizgowych o grubości 5,5 cm na podbudowie betonowej oraz obramowania w formie murka z ozdobnych elementów betonowych ustawianych na fundamencie betonowym;
  3. Wykonanie i montaż poręczy z rur ø 45 mm, słupki z rur ø 50 mm ze stali nierdzewnej.
  1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

        Rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy.

        Zakończenie – w okresie 15 tygodni od dnia podpisania umowy.

  1. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

        Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
  5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
  7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
  10. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
    1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
    2. Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2.
    3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mrągowie pok. nr 24 do dnia 08.03.2024 r. do godz. 10:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.03.2024 r. o godz. 1010.
  3. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu oznakowanych następująco:

                                    OFERTA

                     „Przebudowa schodów przy ul. Słonecznej w Mrągowie”

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
    3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
    5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
    6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
    7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
    8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
    9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
    10. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
      1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
      2. Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2.
      3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

       Kryterium oceny:

  1. cena /brutto/ – za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
  • waga kryterium – 100 %
  1. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

       Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  1. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom  określonym w niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, cenach zawartych w ofertach oraz wyborze najkorzystniejszej oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
  4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  1. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
    ul.
     Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres
    e-mail:
    [email protected]  we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu
    związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: BIG.7013.3.2024 o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo.
  5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
  9. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. DODATKOWE INFORMACJE

Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Budownictwa, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami: Panią Kierownik Monikę Kur-Rydzewską tel. (089) 741 9028 i Inspektora Ewelinę Gawrońską tel. (089) 741 9027.

  1. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania
  3. Projekt umowy
  4. Dokumentacja techniczna
  5. Przedmiar robót
  6. Decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 32/2024/Mrg z dnia 23.01.2024 r.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBasen przy SP nr 48 wreszcie z nowoczesnym zapleczem. Szatnie i prysznice pamiętają tu lata 80.
Następny artykułTylko kiełbasa będzie mogła nazywać się kiełbasą