A A+ A++

Przedmiotem zamówienia jest:

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

       Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego

                                                       Budownictwa i Inwestycji – pok. 47

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-96-940

Tel. 89 741 9027 lub 9028,  fax. 89 741 2874

email: [email protected]

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i innych czynności przewidzianych w projekcie budowlanym i technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowania pn. „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa dla zlewni j. Sołtyskiego”, objętego pozwoleniem na budowę Nr 188/2022/Mrg z dnia 31.05.2022, oraz „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa dla zlewni j. Juno”, objętego pozwoleniem na budowę Nr 187/2022/Mrg z dnia 31.05.2022 r. , realizowanego w ramach zadania pn. Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa”.  – Etap I.II, Etap II, Etap III

Termin realizacji robót budowlanych: listopad 2023r.

Wartość robót budowlanych: 11 833 327,42 zł (brutto)

Nadzór autorski może sprawować osoba posiadająca stosowne uprawnienia w zakresie branży sanitarnej. Oprócz branży sanitarnej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór autorski nad branżą konstrukcyjno budowlaną, drogową.

Dane dotyczące inwestycji:

Inwestycja obejmuje zakres opisany w dokumentacji projektowej tj. odcinek kolektora od ul. Okulickiego do j. Juno (zlewnia j. Juno) oraz odcinek kolektora od os. Mazurskiego do j. Sołtyskiego i odcinek od ul. Brzozowej do j. Sołtyskiego (zlewnia j. Sołtyskiego). Szczegółowy zakres robót dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: 

https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie/351/budowa-i-przebudowa-glownych-kolektorow-deszczowych-na-terenie-miasta-mragowa-etap-i.ii-etap-ii-etap-iii.html

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie czynności określone we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

                Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy

                Zakończenie – 30.11.2023r.

VI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

                Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji  zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
    i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
  5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
  7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
  10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  12. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERT PRZEZ WYKONAWCÓW: 

    10.1.  Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.

    10.3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres [email protected] do dnia 04.11.2022r. do godz. 1000.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  04.11.2022 r. o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, w skład której wchodzi cena za jednorazowy pobyt na budowie projektanta/projektantów, oraz cena za jednorazową konsultację mailową podając ją w zapisie liczbowym  z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
  2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

  1. Kryterium  oceny ofert jest: Cena oferty brutto (C) 100%

XI.   UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom  określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
  3. Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2 Zamawiający umieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

XIII. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WZÓR UMOWY

1. Istotne postanowienia umowne określają wzory umów, stanowiące załącznik do zapytania ofertowego.

2. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do zapytania ofertowego wzorze umowy (załącznik nr 3). Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.

XIV. DODATKOWE INFORMACJE

                Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Grzegorza Wożniak tel. (089) 741 9046

XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
    ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo;
  • Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: [email protected]. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
    o nr PBI.7013.49.2022, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przekazane do A2.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym
    z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
  • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBezpieczeństwo danych osobowych przy zgłoszeniach od sygnalistów
Następny artykułDwa długie weekendy w listopadzie 2022 r.