A A+ A++

Reklamy Google Ads to termin, którym obejmujemy wszystkie reklamy, wyświetlane jako linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania. Każdy internauta, wyszukujący za pomocą popularnej wyszukiwarki określone treści, dzięki reklamom Google Ads widzi obok właściwych wyników wyszukiwania dopasowane tematycznie do jego zapytania reklamy. 

I tak np. osoba poszukująca w Internecie informacji na temat naturalnych metod pielęgnacji skóry, widzi wśród swoich wyników wyszukiwania linki do stron drogerii, oferujących kosmetyki organiczne. Z kolei internauta, wpisujący w pasek wyszukiwania: „Jak dobrze przygotować się do matury z języka obcego?” może otrzymać jako reklamy ogłoszenia korepetytorów języka angielskiego lub niemieckiego ze swojej miejscowości.

Prezentowane przykłady pozwalają dostrzec najważniejszą przewagę, jaką kampania linków sponsorowanych ma nad reklamą tradycyjną. W przeciwieństwie do marketingu tradycyjnego, dociera ona jedynie do osób, które już są zainteresowane tematem Twoich usług lub produktów.

Jakie są inne plusy reklamowania się poprzez wyszukiwarkę?

Kampanie Google Ads – kluczowe plusy

1. Duży wybór dostępnych form reklamy

Reklamy płatne to istne „morze możliwości” – w ich ramach mieszczą się zarówno filmiki promocyjne w serwisie You Tube, opcja promowania się poprzez program linków afiliacyjnych w sieci reklamowej, kampanie YouTube i reklamy tekstowe i graficzne, powiązane z konkretnymi słowami kluczowymi. Gwarantujemy, że każdy znajdzie formę promocji, najlepiej dopasowaną do specyfiki jego biznesu!

2. Kontrola nad długością trwania kampanii i harmonogramem

Uruchomienie reklam tekstowych to jedno kliknięcie; podobnie ich zatrzymanie lub całkowite wyłączenie. To ty decydujesz, kiedy i ile trwa Twoja kampania promocyjna!

3. Dowolność geograficzna

Reklamy w wyszukiwarce można wyświetlać na całym świecie, lokalnie lub w wybranych krajach. Twój biznes świetnie radzi sobie w Polsce, a Ty chcesz spróbować podbić rynek niemiecki? Prowadzisz mikrofirmę, która działa jedynie w Twoim miejscu zamieszkania? Ustaw odpowiednio preferencje wyświetlania w Google Ads, a Twoje materiały promocyjne wyświetlą się jedynie tam, gdzie tego potrzebujesz!

4. Pełna kontrola kosztów

W kampaniach płatnych płacisz jedynie za realne efekty działań reklamowych. Z Google rozliczasz się w systemie „Pay per Click” – czyli płacisz jedynie za interakcje użytkowników z Twoimi reklamami (np. kliknięcie w link sponsorowany).

„To wszystko brzmi bardzo pięknie, ale jak mam przygotowywać kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych? Nie znam się na marketingu internetowym…”

Jeśli zadałeś sobie takie pytanie – uspokajamy! Agencja SEM (firma, która profesjonalnie zajmuje się promowaniem klientów w wyszukiwarce) może zająć się tą dziedziną marketingu za Ciebie!

Skup się na rozwoju swojego biznesu, a linki sponsorowane i pozycjonowanie SEO pozostaw profesjonalistom!

-Reklama –

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJesteśmy w wielkim finale! Grupa Azoty ZAKSA z historycznym sukcesem w Lidze Mistrzów. ZDJĘCIA
Następny artykułW OLSZTYNIE POWSTANIE NOWOCZESNE CENTRUM BADAŃ ŚRODOWISKA I TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI