A A+ A++

Od ponad miesiąca siedzimy w domach i to się prędko nie zmieni, choć wszystko wskazuje na to, że nasze ograniczenia zostaną w pewnych granicach poluzowane. Choć wiele jest obecnie w otaczającym świecie niewiadomych, jedno pozostało bez zmian: nie obraziliśmy się na AliExpress, czyli chińską platformę zakupową. Polacy to jedni z najbardziej lojalnych klientów – więcej od nas kupują w Europie tylko Hiszpanie i Francuzi. Nowy przymusowy styl żucie zmienił jednak nasz koszyk zakupowy – donosi “Puls Biznesu”.

O ile jeszcze kilkanaście tygodni temu kupowaliśmy ubrania, to teraz w rankingach popularności wygrywają produkty związane z wystrojem wnętrz, wszelkiej maści “zrób to sam”, sprzęty pomagające utrzymać porządek, ekspresy do kawy. Oraz, oczywiście, maseczki i to, co jest niezbędne do ich samodzielnego szycia.

Zakupy płyną w obie strony. Chińscy kupujący lubią polskie kosmetyki.

Obejrzyj: Czy maski chronią przed koronawirusem?

Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJa bakteria (17 Kwietnia 2020) – Felieton Tomasza Olbratowskiego
Następny artykułTo miał być lek na koronawirusa. Zamiast pomagać zabija