A A+ A++

Zagłębie Sosnowiec rezygnuje ze sprzedaży online w swoim klubowym sklepie. Prezesowi nie “kalkuluje się” zatrudniać kogoś, by sprzedać 5-10 koszulek miesięcznie. – Rezygnowanie ze sprzedaży online jest jak stwierdzenie, że sobie z tym nie radzimy i publicznie przyznajemy do porażki – komentuje specjalista ds. sportowego marketingu.

Arkadiusz Aleksander, prezes Zagłębia Sosnowiec, podzielił się na portalu X kilka dni temu informacją dotyczącą klubowego sklepu.

“Sklep przeszedł mały lifting włącznie ze zmianą części personelu. Na ten moment mamy jeden z lepszych sklepów na poziomie I ligi. Odchodzimy od sprzedaży online, bo jest ona nieopłacalna na ten moment”.

“Ja czytam i nie dowierzam… sprzedaż online jest nieopłacalna? Jak Pan na to wpadł?”, “Po przeczytaniu powyższej dyskusji nie dziwi mnie, dlaczego w tym klubie NIC nie funkcjonuje normalnie. Wy jesteście niepodrabialni :)” – komentowali kibice.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułROLNICZA BLOKADA NA DRODZE ŁUKÓW – RADZYŃ – video
Następny artykułIndie Edwarda Funke. Wystawa fotograficzna i prelekcja w Ciechanowie