A A+ A++

Od 20 stycznia rusza nabór wniosków o udzielenie dotacji na wymianę pieców węglowych w budynkach na terenie Miasta Pruszkowa.
Kto może otrzymać dotację?
Dofinansowanie skierowane jest do właścicieli budynków/lokali na terenie Miasta Pruszkowa w których dotychczas wykorzystywane jest źródło ciepła opalane węglem.
Wnioskodawca musi być właścicielem lub współwłaścicielem nieruchomości, na której będzie wymieniane źródło ciepła i posiadać zgody pozostałych współwłaścicieli na realizację przedsięwzięcia. Stan prawny własności budynku/lokalu musi być uregulowany.Jaka jest

Wysokość dotacji?
W przypadku wymiany kotła/paleniska węglowego:

– na kocioł gazowy kondensacyjny, źródła ciepła zasilane energią elektryczną, kocioł olejowy lub kocioł na pellet wysokość dotacji wynosi do 10 tyś. zł. Dodatkowo koszt budowy przyłącza gazowego zostanie pokryty w wysokości 70 %.

– na pompę ciepła wysokość dotacji wynosi do 12 tyś zł.

– przyłączenia budynku do sieci ciepłowniczej wysokość dotacji wynosi do 15 tys. zł.

Etapy uzyskania dotacji?

– złożenie wniosku do Urzędu Miasta Pruszkowa

– weryfikacja wniosku przez Gminę

– podpisanie umowy z Gminą

– realizacja przedsięwzięcia przez Wnioskodawcę (trwała likwidacja starego pieca i montaż nowego)

– po zakończeniu przedsięwzięcia, nie później niż do końca listopada 2025 r. należy złożyć do Gminy wniosek o wypłatę dotacji wraz z niezbędnymi załącznikami (m.in. kopie faktur)

– weryfikacja wniosku i wizja lokalna na nieruchomości przez pracowników Urzędu

– wypłata środków na konto Wnioskodawcy

Nie trać czasu i zdrowia – przystąp do programu już dziś!

Termin, miejsce i sposób składania wniosków

Wnioski o udzielenie dotacji należy składać w terminie od 20 stycznia do 30 września 2025r.

Wnioski muszą spełniać następujące warunki formalne: muszą być złożone na właściwych formularzach, mieć wypełnione wszystkie wymagane pozycje, być opatrzone podpisem Wnioskodawcy i mieć dołączone wszystkie wymagane załączniki (określone we wzorze wniosku).

Wypełnione wnioski wraz z załącznikami należy składać w kancelarii Urzędu Miasta w Pruszkowie lub przesłać na adres: Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków. Jako datę wpływu wniosków należy rozumieć termin dostarczenia wniosków do Urzędu Miasta w Pruszkowie. Wnioski złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 735 87 89; (22) 735 88 20 lub pisząc na adres: [email protected]

Druk wniosku do pobrania TUTAJ oraz w formie papierowej w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa  (ul. Kraszewskiego 14/16, parter).

Oświadczenie de minimis

OŚWIADCZENIE działalność

OŚWIADCZENIE WŁAŚCICIELA

WNIOSEK O UDZIELENIE DOTACJI

ZGODA WSPÓŁWŁAŚCICIELI

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Namierzony” i zatrzymany. Odpowie za posiadanie znacznej ilości narkotyków
Następny artykułTychy bliżej budowy velostrady niż Katowice. Ogłosiły przetarg na drogę dla rowerów