A A+ A++

O autorze

Usługa Microsoft xCloud, umożliwiająca strumieniowanie gier, wraz z subskrypcją Game Pass mogą trafić na telewizory Samsunga. Świadczy o tym jeden z materiałów promocyjnych.

Logo Game Pass odkryto w reklamie Samsung Access for Samsung TVs, czyli agregacyjnej subskrypcji łączącej wiele usług, przygotowanej specjalnie z myślą o posiadaczach telewizorów koreańskiej marki. “Dzięki Samsung Access, otrzymujesz do wyboru usługę streamingu lub strumieniowego przesyłania gier (o wartości do 120 dol.), wliczoną w cenę i bez dodatkowych opłat” – czytamy z kolei w opisie.

Oznaczałoby to, że wybrane telewizory Samsunga istotnie otrzymają klient, który pozwoli skorzystać z zasobów Project xCloud. Technicznie jest to jak najbardziej możliwe.

Samsung i Microsoft współpracują blisko już co najmniej od połowy 2019 roku. Nie ma przypadku w tym, że smartfony Galaxy i Windows 10 oferują szereg funkcji ekosystemowych, takich jak wspólny schowek, a na światowej premierze Note 10 wystąpił sam dyrektor generalny Microsoftu, Satya Nadella. Dziesiątki preinstalowanych aplikacji Microsoftu na samsungach także nie wzięły się znikąd, podobnie zresztą jak wspólne kampanie reklamowe obydwu spółek.

W tym kontekście udostępnienie Samsungowi platformy strumieniowania gier właściwie w ogóle nie dziwi. A my nie powinniśmy pytać czy, ale kiedy to nastąpi. Przy czym, co zrozumiałe, najpierw Project xCloud musi przede wszystkim wyjść z fazy poglądowej. Potem – hulaj dusza.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFishing Clash AND, iOS
Następny artykułSzamotuły: 30 lat od pierwszej sesji rady miasta i gminy!