A A+ A++

Calvin Klein z okazji Dnia Matki rozpoczął kampanię, która ma ukazać “realia nowych rodzin”. Jednym z bohaterów jest transpłciowy mężczyzna w zaawansowanej ciąży. Reklama spotkała się z natychmiastową reakcją internautów – część z nich wzywa do bojkotu znanej marki.

Nowa kampania Calvin Klein przygotowana z okazji Dnia Matki wywołała spore kontrowersje. Powód? Przedstawiciele marki zaprosili do udziału transseksualnego mężczyznę w zaawansowanej ciąży.

Zobacz również: Wszystko, co warto wiedzieć o transpłciowości i osobach transpłciowych

Nowa kampania Calvin Klein. W sieci zawrzało

Kampania w sieci jest szeroko komentowana, a część internautów nie zaakceptowała tego, że znana firma wykorzystała w niej wizerunek transseksualnego mężczyzny w zaawansowanej ciąży. Dlatego też w mediach społecznościowych nie brakuje złośliwych komentarzy. Część internautów wzywa nawet do bojkotu Calvina Kleina.

Zobacz również: Polska największym homofobem UE. I to już po raz trzeci z rzędu

Ciężarny mężczyzna w reklamie Calvin Klein

Kim jest transseksulany mężczyzna pojawiający się w kampanii Calvin Klein? To Roberto Bete, gwiazda brazylijskiego reality show Netflixa “O Crush Perfeito”, który urodził się w ciele kobiety.

Zdjęcia opublikowane na Instagramie zostały opatrzone podpisem: “Dziś, wspierając kobiety i matki na całym świecie, rzucamy światło na realia nowych rodzin. […] … Erika Fernandes i Roberto Bete z Brazylii oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich syna, Noah”.

Na zdjęciach opublikowanych na Inst … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Yakari i wielka podróż” w Kinie „Światowid” [ Kina i teatr ]
Następny artykułPół miliarda złotych do zgarnięcia! Pierwszy raz w historii taka wygrana możliwa w Polsce