A A+ A++

„Książka Roberta B. Cialdiniego stanowi rezultat prawie czterdziestu lat badań nad czynnikami, które oddziałują na ludzkie zachowania. Omówione w niej reguły perswazji należą do kanonu obowiązującego w ekonomii, psychologii czy marketingu. Autor zwraca uwagę na wykorzystywanie tych reguł w różnych celach, nie zawsze etycznych. Opisane przez niego techniki są fundamentalne dla zachowań człowieka i psychologii perswazji. Ta książka to obowiązkowa lektura dla przedstawicieli biznesu, jak również dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wywierania wpływu na decyzje podejmowane przez ludzi.” – pisze dr inż. Jacek Kotarbiński.

Nowe badania, spostrzeżenia i przykłady

„Wywieranie wpływu na ludzi” nie straciło nic ze swojej aktualności. Mało tego – wraca w nowej, rozszerzonej formie. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Robert B. Cialdini wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak”. Odpowiada na pytania, co oddziałuje na nasze decyzje, co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję, jak przekonać kogoś do swoich racji. Wyjaśnia, dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna oraz, jak można się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu.

W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stos … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTekken 8 na rozgrywce. Jin pokazuje dynamiczne ruchy i zachęca do bijatyki
Następny artykułNarodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych – zaproszenie