A A+ A++

Powoli budzimy się do życia po pandemii Koronawirusa. Chociaż sytuacja w dalszym ciągu jest niebezpieczna, to odmrażanie kolejnych dziedzin gospodarki oraz powrót do nowej rzeczywistości staje się faktem. Firmy wracają do funkcjonowania i w tym ciężkim czasie potrzebują pomocy.

W myśl naszej strategii, zanim rozpoczniemy przygotowania sportowe do sezonu PGNiG Superligi 2020/2021 chcemy pomóc i wspierać naszych sponsorów i partnerów. Teraz chcemy pomóc firmom, które nie wspierały naszego klubu, a jak nigdy wcześniej potrzebują reklamy i rozgłosu na temat swoich usług i produktów. Dlatego też stworzyliśmy Tarczę Kryzysową Wybrzeża Gdańsk!

Co oferuje Tarcza Antykryzysowa v.WG:

  • stworzymy film promocyjny firmy lub marki o długości od 50-90 sekund.
  • umieścimy post na naszym Facebooku, a także Instagramie.
  • żeby bardziej zachęcić kibiców do skorzystania z usług przekazujemy 5 podwójnych zaproszeń na dowolny mecz sezonu 2020/2021 (z wyjątkiem meczów z PGE Vive Kielce, Orlen Wisłą Płock i Azotami Puławy).
  • wyślemy ofertę firmy do naszych sponsorów.
  • dla firm posiadających profil na Instagramie opublikujemy i ulokujemy firmę/produkty w instastory.
  • umieścimy specjalny baner z logotypami Wszystkich sponsorów, którzy skorzystali z Tarczy Antykryzysowej v.WG, na wejściu na halę podczas wszystkich meczów w sezonie 2020/2021 PGNiG Superligi.
  • konsultacja naszego działu marketingu.

Koszt:

  • 1000,00 złotych netto – jednak firma zapłaci w dogodnym i wybranym przez siebie terminie, jednak nie później niż 31 grudzień 2020 roku!

Więcej informacji i zgłoszenia:

email: [email protected]

Wypowiedź:

– Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja w jakiej się wszyscy znaleźliśmy nie jest łatwa. Każdy z nas odczuwa skutki pandemii Koronawirusa. Ale powoli widzimy światło w tunelu i rozpoczynamy przygotowania do sezonu 2020/2021. Jednak chcemy pomóc tym wszystkim firmom, które wracają do pracy i jak nigdy wcześniej potrzebują teraz klientów. Dlatego wykorzystując narzędzia jakie posiadamy, chcemy pomóc stanąć im na nogi, rozreklamować, a dodatkowo może zainteresować ich współpracą sponsoringową z naszym klubem w przyszłości. My nasz sezon rozpoczniemy pewnie gdzieś we wrześniu, dlatego jesteśmy gotów pomóc tym firmom teraz, a na płatność chwilę poczekać. Wierzę, że dzięki temu nawiążemy nowe relacje biznesowe i wspólnie odniesiemy sukces – powiedział Krystian Plech, Dyrektor ds. marketingu TORUS Wybrzeże Gdańsk.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmarł były kapitan hokejowego GKS-u Jastrzębie
Następny artykułResident Evil 5 1 Stage Only 4-2 Armory v.1.0 PC