„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – pod takim hasłem wystartuje kampania wizerunkowa Związku Miast Polskich. Polkowice meldują się na pokładzie!
Kampania ZMP jest zorganizowana z okazji obchodów 30. rocznicy odrodzenia samorządu terytorialnego.
– Rozpoczynamy tym świętowanie tego ważnego wydarzenia, które zmieniło Polkowice – napisał na swoim fanpage’u Łukasz Puźniecki, burmistrz Polkowic.
Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest skierowana zarówno do całego środowiska samorządowego ZMP, jak i do miast, które nie są jeszcze członkami związku, a pośrednio także do ich mieszkańców.
„Kampania ma na celu przede wszystkim promocję tematyki samorządowej. Udział miast w kampanii jest bezpłatny” – czytamy w komunikacie Związku Miast Polskich.
Pierwszym zadaniem samorządów, uczestniczących w akcji było przygotowanie spójnych wizualnie plakatów, które będą zawierać nazwę i symbol poszczególnych miast.
– Każdya samorząd ma pochwalić się charakterystycznym dla niego obiektem. Co sądzicie o pomyśle, aby to wiatrak stał się symbolem Polkowic? – pyta internautów burmistrz Puźniecki, publikując plakat z polkowickim Holendrem, który prezentujemy powyżej.
„Kampanii wizerunkowej będą towarzyszyć debaty merytoryczne organizowane przez senacką Komisję Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej i Związek Miast Polskich w Senacie. Podczas nich poruszymy tematy istotne dla gmin, takie jak stan finansów samorządowych, zmiany w ustawach ustrojowych czy rola organizacji samorządowych w polskim życiu publicznym. Debaty te zapoczątkują proces legislacyjny przygotowanych przez ZMP konkretnych projektów ustaw, które prezes związku, senator Zygmunt Frankiewicz wniesie pod obrady Senatu” – informuje ZMP.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS