Pandemia koronawirusa odwróciła świat do góry nogami. Sytuacja związana z COVID-19 wpłynęła na wiele dziedzin nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Kryzys udowodnił, jak bardzo potrzebne są poszukiwania nowych rozwiązań, które mogłyby wielu ludziom ułatwić codzienne życie.
Innowacyjne wybory i nowatorskie technologie
Jedną z najlepszych możliwości dla twórców, młodych naukowców i przedsiębiorców, żeby pokazać innowacyjne wyroby i nowatorskie technologie jest udział w konkursie „Polski Produkt Przyszłości”.
Uczestnicząc w konkursie zorganizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przedsiębiorcy i twórcy po raz kolejny mają szansę, aby udowodnić, że Polska ma nie tylko potencjał naukowy, ale również techniczny w opracowywaniu rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować życie.
Zdaniem Izabeli Banaś, zastępcy dyrektora Departamentu Analiz i Strategii w PARP pandemia COVID-19 w bardzo dużym stopniu wpływa na sytuację na rynku, co sprawia, że przedsiębiorcy mogą mieć problem z realizacją projektów innowacyjnych. Ale z drugiej strony podkreśla, że warto pamiętać, iż sytuacje kryzysowe napędzają innowacje.
– W tym roku będziemy widzieć produkty, nad którymi prace trwały kilka poprzednich lat. Czy prace nad kolejnymi produktami innowacyjnymi będą bardziej aktywizować się, czy wręcz przeciwnie pandemia wpłynie na to, że przedsiębiorcy nie będą mieć tyle czasu, środków i możliwości na to, żeby realizować nowe projekty, czas pokaże – dodaje Izabela Banaś.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Aplikować mogą uczelnie, instytuty naukowe i badawcze oraz przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie Polski. Do konkursu uczestnicy mogą przystąpić indywidualnie lub zgłosić projekt opracowany wspólnie przez instytucję i firmę. Podkreślić należy, że uczestnik konkursu musi być właścicielem autorskich praw majątkowych, patentowych lub innych praw własności intelektualnej dot … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS