A A+ A++

Udostępnij!

Od poniedziałku, 30 września, wojska chemiczne będą prowadzić na terenie Gminy Głuchołazy działania związane z dezynfekcją. W pierwszej kolejności rozpoczną pracę w obiektach użyteczności publicznej (żłobek, szkoły, szpital, itp.). Następnie, budynki zarządzane przez GKTBS, MSM w Głuchołazach oraz domy prywatne.

Stworzyliśmy specjalny adres e-mail: [email protected], na który można zgłaszać zapotrzebowanie na dezynfekcję pomieszczeń. Następnie adresy zostaną przekazane wojsku.

Zgłoszenie powinno zawierać konkretne informacje:

  • Imię i nazwisko
  • Adres nieruchomości
  • Numer telefonu kontaktowego

Dodatkowo wojsko prosi o informację:

  • co i gdzie ma być dezynfekowane (dezynfekcja wewnątrz budynków czy na zewnątrz),
  • ilość budynków, pomieszczeń,
  • powierzchnia/objętość która ma zostać zdezynfekowana,
  • długość drogi, na której będzie prowadzona dezynfekcja

Przed przystąpieniem do prowadzenia dezynfekcji koniecznym jest właściwe przygotowanie obiektu/terenu. W tym celu należy:

  • usunąć zalegającą wodę i muł w pomieszczeniach,
  • uprzątnąć wszystkie pomieszczenia z zalegających pozostałościach po powodzi jak również z rzeczy, które uległy zalaniu,
  • w przypadku konieczności dezynfekcji dróg niezbędne jest oczyszczenie drogi z mułu i innych śmieci, które pozostawiła woda.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str.1) zwanego dalej RODO, informujemy:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz;
  2. sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Głuchołazy: adres korespondencyjny 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek 15, tel. 77 40 92 142;
  3. przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) unijnego rozporządzenia RODO w związku z procesem rekrutacji, tj. nabory na wolne stanowisko urzędnicze, nawiązaniem stosunku pracy i spełnieniem obowiązków z tym związanych ciążących na pracodawcy; Jeżeli w dokumentach poda Pani/Pan dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. A RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
  4. Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej  niż 3 miesiące od zakończenia naboru;
  5. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem zawarcia umowy;
  7. realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań Inspektorowi Ochrony Danych tel. 77/40 92 142;
  8. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy prawa unijnego rozporządzenia RODO;
  9. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia lub stosownych upoważnień;
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

News will be here

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiesamowite uderzenie Mochizuki przeciwko Fritzowi
Następny artykułTragedia w polskiej jednostce. Nie żyje żołnierz