A A+ A++

Wizz Air przedłużył zawieszenie wszystkich lotów w polskiej siatce połączeń do 24 maja.

Powód? „Przedłużenie restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych”.

Jak pisze przewoźnik w komunikacie, pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. Linia lotnicza prześle automatycznie 120 procent pierwotnej wartości rezerwacji na ich konto. Będą mogli do wykorzystać tę sumę przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air.

„Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę”. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

Przypomnijmy, że wcześniej wiele linii lotniczych, w tym LOT, odwołało rejsy do 31 maja.

CZYTAJ: LOT odwołuje rejsy do końca maja

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utw … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzumowski: Wzmacniamy kontrolę sanitarną na Śląsku
Następny artykułLudzka ignorancja zabiła kocięta