A A+ A++

W przygotowanych kreacjach zobaczymy trzy inspirujące warianty podania kurczaka: z patelni w sosie śmietanowo-ziołowym, do smażenia na papirusie z czosnkiem i ziołami lub soczysty z papryką i ziołami. Emisja reklam rozpoczęła się 5 kwietnia.

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty video: trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy oraz zestaw kreacji przygotowanych z myślą o użytkownikach internetu.

Spoty telewizyjne zobaczymy w kanałach należących do stacji TVN, Polsat, TVP.

Za produkcję spotów odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu UM Thrive.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUrodzinowa loteria Continental
Następny artykułGrupa iCEA otwiera oddział w Indiach. Zaoferuje usługi firmom z branży e-commerce