A A+ A++

Czterdziestostronicowy informator Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej „Recepta dla turystyki” ma pomóc przedsiębiorcom turystycznym podnieść się po koronakryzysie.

Korzystając z danych i wyników badań krajowych i międzynarodowych organizacji (na przykład Polskiego Instytutu Ekonomicznego, Światowej Organizacji Turystyki Narodów Zjednoczonych czy Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych), autorzy poradnika w 13 artykułach diagnozują stan światowej i polskiej turystyki w dobie epidemii, analizują antykryzysowe działania instytucji rządowych i samorządowych, przedstawiają możliwe scenariusze wyjścia z kryzysu i prognozy, jak pandemia zmieni turystykę.

Poradnik zawiera również praktyczne wskazówki, jak korzystać z Tarczy Antykryzysowej i samorządowych pakietów pomocowych, prowadzić działania marketingowe w czasie pandemii i przygotować się na nowe otwarcie po jej zakończeniu, a także wytyczne higieniczne dla obiektów noclegowych.

CZYTAJ TEŻ: Itaka: Poradnikiem w koronawirusa

Na przykład w rozdziale „Jak ożywić hotele w czasie pandemii” WOT, biorąc za przykład działania podjęte w Chinach przez międzynarodowe marki hotelowe, radzi hotelarzom, by kontaktowali się z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych i „bez paniki i zbędnych emocji” oferowali bezpłatne anulowanie rezerwacji, możliwość jej zmiany lub przesunięcia terminu, angażowali się społecznie, przyjmując w swoje progi lekarzy walczących z epidemią i dowożąc do szpitali posiłki przygotowane w hotelowych kuchniach, co spotyka się z „bardzo pozytywnym odbiorem społecznym”, szeroko rozgłaszali wprowadzenie zaostrzonych procedur higienicznych, przedłużali klientom karty lojalnościowe, a także ważność bonikfikat czy punktów lojalnościowych oraz znajdowali inne źródła dochodu, takie jak dowóz jedzenia czy usługi pralnicze.

Organizacjom turystycznym WOT podpowiada, by wcieliły się w rolę „organizatora społeczności”, którego zadaniem jest „dystrybuowanie informacji oraz prowadzenie przejrzystej polityki komunikacji”. Organizacje powinny więc między innymi na bieżąco aktualizować informacje na swoich stronach internetowych i w mediach społecznościowych, dbając, by pochodziły one z rzetelnych źródeł, a także być w stałym kontakcie z odbiorca … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPomoc dla hrubieszowskich przedsiębiorców – złożono 1364 wnioski, podpisano 440 umów
Następny artykuł„3+ liczna rodzina” i „aktywni60plus” w 2019 roku