A A+ A++

ART. SPONSOROWANY. Od wielu miesięcy właściciele firm na Podhalu zastanawiają się każdego dnia, co zrobić by przetrwać. Jak walczyć z inflacją, która do końca roku może sięgnąć 20% i jak uchronić się przed utratą firmy, która dla wielu jest dorobkiem całego życia?

Sprawdziliśmy to dla Was i wiemy już, gdzie leży wielka szansa dla firm na Podhalu!

Jednak aby odpowiedzieć na to pytanie, sprawdziliśmy najpierw jak radzą sobie firmy w wielkich miastach i dużych okręgach przemysłowych – na Śląsku, we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie czy Poznaniu. Przecież przedsiębiorcy w tych regionach zmagają się z trudnościami tak samo jak i na Podhalu. Byliśmy ciekawi, jak oni radzą sobie w tych trudnych czasach, bo przecież czynsze za wynajem lokalu są tam często wielokrotnie wyższe, niż tu.

Nie uwierzysz, co odkryliśmy!

Wszyscy przedsiębiorcy, którzy nie chcą się poddać podjęli tę samą decyzją. Postawili na szkolenia marketingowe i biznesowe, aby jeszcze lepiej docierać do nowych klientów.

Dla Pana Mariusza Szczygła z Warszawy najważniejsze jest, by nauczyć się jeszcze lepiej tworzyć oferty – to one decydują o tym, czy to jego firmę wybierze klient. “Konkurencja się nie szkoli, wolą udawać że wszystko wiedzą najlepiej. I to jest moja przewaga, bo ja widzę że wiele jeszcze mogę się nauczyć i uratować mój biznes” – mówi Pan Mariusz.

Pani Justyna, która wynajmuje apartamenty w Żywcu uważa natomiast, że Internet to potęga, którą jeszcze mało kto rozumie – “Przez ponad 30 lat udawało mi się jakoś ten Internet omijać i biznes działał. Ale dziś klienci są inni – teraz to w Internecie toczy się cały biznes i tego musiałam się nauczyć żeby przetrwać.” – mówi Pani Justyna, która kilka szkoleń ma już za sobą. “To nie takie straszne, nawet gdy ma się ponad 50 lat” – dodaje.

Wielka szansa dla firm na Podhalu?

Aby pomóc naszym lokalnym przedsiębiorcom, postanowiliśmy wspólnie z agencją Real Marketing przygotować i zrealizować szkolenia w 100% dofinansowane ze środków unijnych. Czyli dla firm – po prostu bezpłatne. Dzięki temu przedsiębiorcy w naszym regionie zyskają niepowtarzalną szansę, by ich biznesy zaczęły lepiej prosperować, a ich właściciele mogli odetchnąć z ulgą.

Szkolenia dotyczą wielu najważniejszych obszarów, które pomogą przedsiębiorcom zwiększyć sprzedać. Są to między innymi szkolenia z:

  • promowania firmy w mediach społecznościowych,
  • zrozumienia i tworzenia nowoczesnych kampanii reklamowych w Internecie,
  • zwiększania sprzedaży (w różnych branżach).

To tylko kilka kluczowych obszarów. Więcej informacji można znaleźć na stronie projektu pod adresem www.szkolenianapodhalu.pl

Czy to naprawdę ma jakiś sens?

Wiele osób, które do tej pory nie zajmowały się marketingiem internetowym, może uznać że nie ma czasu na naukę, ale jak mówi Filip Kasprzyk (współwłaściciel agencji Real Marketing) – “Nawet jedno szkolenie może zmienić biznes uczestnika na zawsze. Przedsiębiorcy mają ogromne możliwości działania, tylko o tym nie wiedzą. Dzięki szkoleniu nauczą się to robić samodzielnie, bez konieczności zatrudniania agencji reklamowej”.

Zapraszamy wszystkie firmy do zgłaszania się na stronie www.szkolenianapodhalu.pl, ponieważ czasu nie pozostało dużo, a zyskać można bardzo wiele – bez dofinansowania, koszt jednego szkolenia to nawet 3000 zł za osobę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWill Smith już tak nie wygląda. Zmienił się do roli niewolnika
Następny artykułSiatkarki nie udźwignęły ciężaru presji?