A A+ A++
Fot. Kamil Peszat

Tyski Urząd Miasta zachęca swoich klientów do załatwiania urzędowych spraw telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali eURząd, ePUAP. Od 24 stycznia nie ma możliwości poruszania się po całym budynku Urzędu Miasta. Bezpośrednia obsługa Klienta odbywa się na parterze urzędu w Biurze Obsługi Klienta, zgodnie z obowiązującymi rygorami sanitarnymi, których przestrzegania pilnować będą pracownicy UM (obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekcja rąk).

Korespondencję kierowaną do Urzędu będzie można składać w punkcie kancelaryjnym w Biurze Obsługi Klienta na parterze budynku albo wrzucać do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Częstochowie: Liga Futsalu. Kończy się pierwszy etap
Następny artykułTrwają ostatnie przygotowania do 30 finału WOŚP