Tyski Urząd Miasta zachęca swoich klientów do załatwiania urzędowych spraw telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali eURząd, ePUAP. Od 24 stycznia nie ma możliwości poruszania się po całym budynku Urzędu Miasta. Bezpośrednia obsługa Klienta odbywa się na parterze urzędu w Biurze Obsługi Klienta, zgodnie z obowiązującymi rygorami sanitarnymi, których przestrzegania pilnować będą pracownicy UM (obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekcja rąk).
Korespondencję kierowaną do Urzędu będzie można składać w punkcie kancelaryjnym w Biurze Obsługi Klienta na parterze budynku albo wrzucać do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS