W starostwie poprawią się warunki obsługi, ale najpierw będą utrudnienia i remonty
Środa / 26-02-2020 / Ilość wyświetleń: 13
W siedzibie Starostwa Powiatowego w Oławie rozpoczęły się kolejne prace remontowe i wkrótce czekają interesantów urzędu spore utrudnienia. Wytrwałość klientów, którym w najbliższych dniach nie będzie brakowało niedogodności, towarzyszących prowadzonym pracom, zostanie jednak zrekompensowana lepszymi warunkami obsługi.
W czwartek 27 lutego rozpocznie się i potrwa do 15 marca remont łącznika pomiędzy budynkami Starostwa Powiatowego w Oławie. W tych dniach otwarte będzie tylko wejście główne do budynku, od strony ul. 3 Maja (od strony stadionu i PKS-u). W związku z remontem tego wewnętrznego ciągu komunikacyjnego starostwa, interesanci udający się do Wydziału Komunikacji będą mogli wejść do budynku punktualnie o godzinie 7:30. Lokalizację zmieni Biuro Transportu i Dróg, które z dniem 16 marca br. przeniesione zostanie z II piętra (dotychczas mieściło się w pokoju nr 206) do pomieszczenia zlokalizowanego na I piętrze – do pokoju nr 106.
Do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie (PCPR) w okresie trwania prac remontowych, dostaniemy się wyłącznie wejściem bocznym, po schodach (budynek A, parter). W okresie remontu inwalidzi załatwiający sprawy w PCPR będą obsługiwani przez pracowników w pokoju nr 125 na I piętrze. W tym przypadku zachęcamy do skorzystania z windy, która znajduje się bezpośrednio przy wejściu głównym do starostwa. Także na I piętrze biuro nr 125 znajduje się tuż obok windy.
Pomieszczenie zmieni również Główna Księgowa PCPR-u i dział finansowy tej jednostki organizacyjnej powiatu, który został przeniesiony na I piętro, do pomieszczenia nr 108, w którym dotychczas mieściło się biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów/Pełnomocnika do spraw Pacjenta. Biuro Rzecznika natomiast do końca lutego br. zostanie przeniesione na parter, do pokoju nr 8 A, znajdującego się tuż obok sali narad Rady Powiatu (budynek A).
Zmiana organizacji nastąpiła również w Wydziale Geodezji i Kartografii-PODGiK. Weryfikacja dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej została przeniesiona do pokoju nr 122, natomiast obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego będzie zlokalizowana w pokoju nr 121, gdzie również przyjmowane są zamówienia na dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
– Celem tych zadań remontowych jest przede wszystkim usprawnienie obsługi interesantów, wprowadzenie udogodnień oraz poprawa warunków pracy urzędników – mówi starosta Zdzisław Brezdeń. – Za tymczasowe utrudnienia przepraszamy wszystkich mieszkańców, załatwiających sprawy urzędowe w starostwie i prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość – mówi szef Zarządu Powiatu i podkreśla: – Dokładamy wszelkich starań, aby prace przebiegały sprawnie i szybko. Większość robót bardziej uciążliwych jest prowadzona po godzinach pracy urzędu oraz w soboty.
Fot.: Siedziba Starostwa Powiatowego w Oławie
CZYTAJ
POPRZEDNIĄ
DRUKUJ
POWRÓT
WYPOWIEDZ
SIĘ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS