A A+ A++

Podlaskie rozpoczęło kampanię, w której wykorzystuje typowe hasła reklamowe by przypomnieć o tym, co naprawdę cenne (a nawet bezcenne): o naturze i o tym, co daje nam przebywanie w jej otoczeniu.

Wskazuje m.in. na spokój, redukcję stresu, równowagę, uspokojenie myśli. Pokazuje też, że te ,,rzeczy” są dostępnym i darmowym remedium na wyzwania współczesnego życia. A autentyczny odpoczynek w duchu slow, jest wpisany w DNA województwa podlaskiego. Dlatego warto poznać ten region.

Kampania realizowana jest w kanałach województwa podlaskiego na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikTok.

Za koncepcję i realizację odpowiada agencja White Bits.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie tylko Kevin. HBO i HBO Max szykują ciekawe świąteczne filmy
Następny artykułBp Krzysztof Włodarczyk: „Śpiewajcie Panu pieśń́ nową”, czyli poczujcie bliskość́ Boga