A A+ A++

Według naszych ustaleń, w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ulicy Kilińskiego powstanie niebawem supermarket budowlany sieci Bricomarché.
Inwestycja jest na etapie uzyskania pozwolenia na budowę.
– Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché i planuje w 2021 r. otwarcie supermarketu z produktami do domu i ogrodu również w Ostrowcu Świętokrzyskim- potwierdza Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. Nowy supermarket to wiele korzyści dla okolicznych mieszkańców: dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów, nowe miejsca pracy oraz dodatkowe benefity z organizowanych przez grupę akcji społecznych.
Bricomarché to przyjazna klientom sieć marketów z wyposażeniem do domu i ogrodu. Ich misją jest dostarczanie niezawodnych rozwiązań i wysokiej jakości materiałów w najlepszych cenach. Ponad 160 sklepów rozlokowanych głównie w mniejszych miejscowościach, ale również w dużych miastach, pozwala dotrzeć do klientów z całej Polski.
W ofercie Bricomarché znajdują się skuteczne rozwiązania do wykorzystania na każdym etapie organizowania swoich wymarzonych czterech kątów – od sprawdzonych materiałów do budowania i remontu, przez stylowe meble i dodatki do aranżacji wnętrz, na architekturze ogrodowej kończąc. W sekcji stolarka czekają nie tylko solidne drzwi zewnętrzne i modne drzwi wewnętrzne, ale także praktyczne okna czy panele podłogowe. Jeśli ktoś szuka alternatyw? Znajdzie je w kategorii podłoga i płytki, gdzie umieszczono najlepsze gatunkowo gresy i dywany, które zbudują solidny fundament pod aranżację w każdym stylu. Siłą sklepów Bricomarché jest bogaty asortyment sezonowy, zawsze przygotowany na zmieniające się w trakcie roku potrzeby. Meble ogrodowe na lato, artykuły do upraw na wiosnę, znicze na jesień czy wysokiej jakości materiały opałowe na zimę, to tylko niektóre z propozycji, które przygotowane są odpowiadając na oczekiwania klientów.
– Jedną z korzyści płynących z otwarcia nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców – dodaje Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammografi cznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, współpracę z Fundacją WWF na rzecz promowania świadomości związanej z dbaniem o otaczający nas świat flory i fauny, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Print Friendly, PDF & Email
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMaseczki nie miał, miał narkotyki [ Prawo i porządek ]
Następny artykułW Niemczech zaczyna brakować papieru toaletowego. W sklepach puste półki