A A+ A++

Komisja Transportu Bundestagu zatwierdziła zwolnienie z myta samochodów ciężarowych napędzanych gazem ziemnym do końca 2023 roku.

Zwolnienie obejmuje samochody ciężarowe napędzane sprężonym gazem ziemnym CNG oraz ciekłym gazem ziemnym LNG. Niemieckie stowarzyszenie transportu drogowego BGL oraz Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego IRU przyjęły decyzję z zadowoleniem. Politycy koalicji podkreślili, że samochody na gaz są jedyną rozsądną alternatywą dla modeli z silnikami diesla.

Czytaj więcej w: Niemieckie drogi dla rowerów

Z kolei politycy z Partii Zielonych uważają, że ciężarówki na gaz nie zapewniają redukcji emisji dwutlenku węgla. Decyzję skrytykowało także lobby kolejowe, obawiające się konkurencji transportu drogowego.

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami “Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejna ofiara śmiertelna i 8 nowych zakażeń
Następny artykułFacebook idzie na zakupy. Kupuje słynne Giphy za 400 mln dolarów