A A+ A++

Na wybranych krakowskich przystankach autobusowych i tramwajowych pojawił się nowy system informacji pasażerskiej, który informuje pasażerów o rzeczywistym położeniu wybranego środka komunikacji miejskiej.

Długie oczekiwanie na tramwaj czy autobus, zwłaszcza w godzinach szczytu, potrafi być prawdziwą bolączką. Zwłaszcza, gdy nie zawsze przyjeżdżają one na czas, zgodnie z rozkładem jazdy. Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie wprowadził niedawno rozwiązanie, które z pewnością ucieszy wielu tamtejszych podróżujących. 

Otóż, na wybranych przystankach pojawił się nowy system informacji pasażerskiej, dzięki któremu podróżujący mogą sprawdzić, gdzie w okolicy znajduje się ich autobus czy też tramwaj i kiedy dotrze na miejsce. Ponadto, przekaz ten wzbogacony jest o informacje o utrudnieniach w ruchu. 

Smart rozwiązanie dostarczyła firma AMS.

zdjęcie: facebook.com/outdoor.jest.cool

PS

Podobne rozwiązanie w ubiegłym roku pojawiło się w Poznaniu – na stu tamtejszych przystankach pojawiły się naklejki z tagami NFC, do których należy przyłożyć smartfon z dostępem do internetu, by pojawiła się informacja za ile minut przyjedzie pojazd komunikacji miejskiej.

PS2

Citylighty z termometrem, interaktywne ekrany dotykowe i gry, urządzenia rozprzestrzeniające zapach kawy – jakie niespodzianki można przygotować dla osób czekających na przystankach komunikacji publicznej?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy Sącz. Pożar hali magazynowej przy ul. Jagodowej
Następny artykuł13.02 – prace konserwacyjne systemu sprzedaży biletów MZK