A A+ A++

Z czym kojarzone są Kielce? Jakie są atuty miasta oraz czy stolica regionu świętokrzyskiego jest w jakikolwiek sposób atrakcyjna?

Kielecki ratusz rozpoczął prace nad przygotowaniem strategii promocji miasta pn. „Strategia promocji Miasta Kielce 2030+”. Głos mają mieszkańcy”.

Jak wyjaśnia Tomasz Porębski, rzecznik prasowy prezydenta Kielc, celem podjętych działań jest stworzenie dokumentu, określającego podstawowe kierunki rozwoju koncepcji promocji miasta w perspektywie czasowej 2030+.

– Jednym z podstawowych założeń prac nad strategią jest umożliwienie mieszkańcom czynnego uczestnictwa w jej współtworzeniu. Chcemy to osiągnąć poprzez wykorzystanie modelu eksperckiego w połączeniu z partycypacją społeczną i zestawieniem ich z różnymi metodami badawczymi. Dzięki temu będziemy w stanie stworzyć dokument wiarygodny oraz odzwierciedlający charakter Kielc – twierdzi rzecznik.

Dokument ma pomóc w budowaniu wizerunku i marki miasta. Może posłużyć także jako inspiracja, na przykład dla mieszkańców albo innych grup docelowych, pomocna przy podejmowaniu działań promocyjnych.

Anonimową ankietę można wypełnić przez Internet w terminie od 20 września do 11 października. korzystając z platformy IDEA Kielce, strony internetowej Urzędu Miasta Kielce.

Dostępna jest także wersja papierowa. Formularze ankietowe można znaleźć w siedzibach Urzędu Miasta Kielce, przy ul. Rynek 1, ul. Strycharskiej 6 (Biuro Obsługi Interesanta) oraz ul. Szymanowskiego 6.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTwój komputer nie spełnia wymagań Windows 11? System zainstalujesz, ale Microsoft ma na Ciebie haka
Następny artykułSłynny kolarz wraca do grupy, gdzie osiągał największe sukcesy