VRG S.A. z siedzibą w Krakowie (“Spółka”) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 62,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w maju 2019 roku o około 35,4%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2020 roku wyniosła około 289,1 mln zł i była niższa o około 26,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w maju 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) – wyniosły około 38,3 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w maju 2019 roku o około 37,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 176,6 mln zł i była niższa o około 29,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) – wyniosły około 22,9 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w maju 2019 roku o około 26,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 103,0 mln zł i była niższa o około 20,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 47,7% i była niższa od marży osiągniętej w maju 2019 roku o około 5,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń – maj 2020 wyniosła około 46,4% i była niższa o 4,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec maja 2020 roku wyniosła 53,3 tys. m2 i była na poziomie powierzchni sprzedaży detalicznej w maju 2019 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS