Nowy znak Volvo właśnie pojawił się na kanałach społecznościowych marki. Zmiana na lepsze?
Dotychczasowe logo Volvo znamy od 2014 roku. W końcu jednak marka doszła do wniosku, że nadszedł czas na unowocześnienie swojego znaku.
Nowe logo, które możemy już zobaczyć w mediach społecznościowych, jest zdecydowanie bardziej minimalistyczne. Przede wszystkim usunięto z niego niebieską belkę, na której widniała nazwa marki i dodatkowo pomniejszono samą nazwę brandu. Zrezygnowano również z „trójwymiarowej” formy znaku na rzecz linearności – logo jest całkowicie czarne, a okrąg cieńszy i bardziej subtelny. Graficzna forma sprawia, że znak mocno odcina się z tła, na którym się pojawia.
Warto wiedzieć, że logo Volvo nawiązuje do starożytnego chemicznego symbolu żelaza i przedstawia koło, z którego prawej strony wychodzi biegnąca ku górze strzałka. Ideogram ten, w Cesarstwie Rzymskim symbolizował boga wojny Marsa i stanowił zarazem synonim męskości. W samej Szwecji, skąd wywodzi się marka, znak był symbolem przemysłu stalowego.
PS
Idąc z duchem czasu Grupa Polsat zdecydowała się na zmianę logo i nazwy grupy – od teraz będzie to Grupa Polsat Plus. Zaprezentowane nowe logotypy odbiły się szerokim echem w świecie marketingu. Swoją opinią na temat wizerunkowej zmiany obu marek, podzielili się z nami eksperci.
PS 2
Zmiany wizerunkowe również w świecie alkoholi. Po 42 latach przeszedł czas na odświeżenie opakowań marki Absolut. Nowa butelka zdecydowanie lepiej wpisuje się we współczesne wzornictwo.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS