Strategia Volvo wejścia w świat elektromobilności należała do najodważniejszych w branży. Bjorn Annwall, dyrektor handlowy Volvo obiecał w zeszłym roku, że po 2030 roku producent samochodów nie „sprzeda na całym świecie ani jednego samochodu”, który nie będzie w pełni elektryczny. Poza tym już od przyszłego roku z oferty miała szybko zniknąć większość spalinowych modeli. Teraz, w obliczu spadku sprzedaży aut elektrycznych na kluczowych rynkach, takich jak Chiny i Stany Zjednoczone, kierownictwo Volvo chce ponownie rozważyć swój plan i dostosować go do tego co kupują klienci. Jak duże są to wahania sprzedaży widać podanych z USA. W okresie od stycznia do czerwca tego roku popyt na elektryczne wersje modeli XC40 i C40 spadły o 74 procent.
W pełni elektryczne Volvo C40 Recharge
Czytaj więcej
Podczas kwartalnej transmisji internetowej dla inwestorów Jim Rowan, dyrektor generalny Volvo powiedział, że „bardzo wierzy w napęd elektryczny”, który nazwał lepszą technologią niż silnik spalinowy. Rowan przyznał jednak, że „połączenie różnych części świata w celu pełne … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS