A A+ A++

Strategia Volvo wejścia w świat elektromobilności należała do najodważniejszych w branży. Bjorn Annwall, dyrektor handlowy Volvo obiecał w zeszłym roku, że po 2030 roku producent samochodów nie „sprzeda na całym świecie ani jednego samochodu”, który nie będzie w pełni elektryczny. Poza tym już od przyszłego roku z oferty miała szybko zniknąć większość spalinowych modeli. Teraz, w obliczu spadku sprzedaży aut elektrycznych na kluczowych rynkach, takich jak Chiny i Stany Zjednoczone, kierownictwo Volvo chce ponownie rozważyć swój plan i dostosować go do tego co kupują klienci. Jak duże są to wahania sprzedaży widać podanych z USA. W okresie od stycznia do czerwca tego roku popyt na elektryczne wersje modeli XC40 i C40 spadły o 74 procent.

W pełni elektryczne Volvo C40 Recharge

mat. prasowe

Czytaj więcej

Volvo EX30

Podczas kwartalnej transmisji internetowej dla inwestorów Jim Rowan, dyrektor generalny Volvo powiedział, że „bardzo wierzy w napęd elektryczny”, który nazwał lepszą technologią niż silnik spalinowy. Rowan przyznał jednak, że „połączenie różnych części świata w celu pełne … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBudynek byłego kina Millenium w Bogucicach został wyburzony
Następny artykułRośnie napięcie na Bliskim Wschodzie. Erdogan grozi Izraelowi interwencją