A A+ A++

Mówi się, że branża beauty sprzedaje piękno. Valéry Gaucherand, CEO Poland and Baltics L’Oréal podkreśla, że jego firma „sprzedając piękno” musi uwzględniać różnorodność klientów na całym świecie i ich naśladować. Rozwijanie i promowanie różnorodności wymaga konsekwentnej pracy i nie pozwala na komprom … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWystartowała budowa dróg osiedla Neo Natolin w Warszawie
Następny artykuł​”Magnetyczne” gwoździe pomogły 14-letniemu Kubie