A A+ A++

Używana Honda CR-V IV (2012-18): Polacy kochają auta japońskie. I SUV-y. A zatem…

Dlaczego japońskie SUV-y cieszą się w Polsce dużym wzięciem? Powody, tak naprawdę, są głównie dwa. Po pierwsze: są japońskie. A więc w domyśle – trwałe i bezawaryjne. Po drugie: są SUV-ami. A więc należą do segmentu, który od lat cieszy się zainteresowaniem dużym, bardzo dużym lub… jeszcze większym. I to w zasadzie tyle, recepta na sukces gotowa. Dobre wiadomości są jednak takie, że Honda CR-V wnosi do tego jeszcze coś od siebie, co sprawia, że na tle części rywali jest jeszcze bardziej atrakcyjna: obszerne i komfortowe wnętrze, potężny bagażnik i (dość) udaną gamę silników.

Tak, są tu nawet diesle, które wbrew obiegowej opinii z rynku wtórnego tak szybko jeszcze nie znikną. Zwłaszcza że te stosowane w CR-V 4. generacji mogą spełniać już normę Euro 6, i to nawet bez katalizatora SCR i dotrysku AdBlue. Ale po kolei.

Używana Honda CR-V IV (2012-18): jaki bagażnik? Jakie wnętrze?

Honda CR-V IV wjechała do europejskich salonów jesienią 2012 r. (w USA: od końca 2011 r.). Do tego czasu pod strzechy na całym świecie zdążyło trafić już ponad pięć milionów egzemplarzy poprzednich generacji, Honda dobrze wiedziała więc, czego klienci chcą, a czego nie. CR-V IV ma więc wymiary zbliżone do poprzednika, ale optycznie wydaje się nieco dłuższe. Bagażnik urósł za to dość odczuwalnie i do dyspozycji mamy w tym wypadku od 589 do 1669 l przestrzeni. To jeden z lepszych wyników w segmencie w tamtych latach, na dodatek po złożeniu tylnych oparć powstaje niemal idealnie płaska … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStrategiczne wybory Solberga
Następny artykułPółmetek II edycji Jaworznickiej Dziecięcej Ligi Mistrzów w Piłce Nożnej