Osoby, które złożyły wnioski w ramach rządowego programu ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, powinny uzupełnić je
o odpowiednie zaświadczenia i odpisy aktów stanu cywilnego. Gmina Polkowice będzie przyjmowała dokumenty do 10 grudnia.
– W Gminie Polkowice trwa weryfikacja wniosków o granty PPGR- informuje Ewa Słotwińska, inspektor ds. współpracy europejskiej i funduszy zewnętrznych. – Pracownicy Urzędu zobowiązani są do sprawdzenia danych zawartych w oświadczeniu, mianowicie: faktu zatrudnienia w PPGR, zamieszkania gminy PPGR, pokrewieństwa w linii prostej z byłym pracownikiem PPGR oraz nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku tj. w roku 2020 lub 2021, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy – wymienia.
W związku z tym urzędnicy Gminy Polkowice proszą wnioskodawców o dostarczenie wymaganych dokumentów.
Dokumenty, które należy dostarczyć
Złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia dokumentów poświadczających:
- fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (PPGR). Może to być np. zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, legitymacja ubezpieczeniowa, itp. Prośba nie dotyczy osób, które już złożyły takie dokumenty oraz w stosunku do których Gmina Polkowice otrzymała potwierdzenie tego faktu z KOWR.
- stopień pokrewieństwa z uczniem w linii prostej rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR, wymienionym w oświadczeniu tj.: odpisy aktów stanu cywilnego w przypadku ich posiadania lub podanie danych zgodnie z załączonym oświadczeniem (załącznik nr 1) celem sprawdzenia pokrewieństwa w Urzędzie Stanu Cywilnego.
- fakt uczęszczania do szkoły wskazanej w oświadczeniu (pobranie ze szkoły zaświadczenia o uczęszczaniu dziecka do tej szkoły).
- fakt nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia w roku 2020 lub 2021 sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W tym calu należy złożyć w Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Polkowicach wniosek (załącznik nr 2) z prośbą o wydanie zaświadczenia potwierdzenia, że osoba ubiegająca się o wsparcie w ramach konkursu ”Granty PPGR” nie była beneficjentem programu „Komputer dla rodziny rolnika – 2020” i nie otrzymała pomocy finansowej z ARiMR w ramach ww. programu.
- zgoda na weryfikację danych w ramach programu „Granty PPGR” (załącznik nr 3)
Termin i miejsce składania dokumentów
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Gminy Polkowice – Kancelaria ul. Rynek 1 pok. nr 10, do dnia 10 grudnia do godziny 14.00.
Dodatkowe informacje
Oświadczenia, których nie uda się poprawnie zweryfikować, zostaną odrzucone.
Załączniki do pobrania
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod nr telefonu: 76 847 41 45
Złożenie kompletu dokumentów nie gwarantuje otrzymania sprzętu w ramach programu ,,Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS