A A+ A++

PODKARPACIE. Kilkaset złotych straciła mieszkanka powiatu łańcuckiego, która chciała uregulować rachunek za energię elektryczną. Kobieta padła ofiarą oszustów podszywających się pod Polską Grupę Energetyczną (PGE).


Wczoraj do łańcuckiej komendy zgłosiła się mieszkanka powiatu łańcuckiego, która padła ofiarą oszustwa. Kobieta otrzymała SMS-a od „PGE” o planowanym następnego dnia odłączeniu energii elektrycznej. Aby temu zapobiec pokrzywdzona miała uregulować należności poprzez link, który znajdował się w przesłanej wiadomości.

Mieszkanka powiatu łańcuckiego, chcąc szybko uregulować niewielką zaległość, kliknęła w link. Kobieta została przekierowana do fałszywego panelu płatności, gdzie miała możliwość zalogować się do konta swojego Banku. To wystarczyło, aby przestępcy zdobyli dane logowania i z konta pokrzywdzonej ukradli kilkaset złotych.

Policja apeluje o ostrożność i dokładne czytanie wiadomości o rzekomych zaległościach w płatnościach. W razie wątpliwości sprawdźmy informację o zaległości poprzez np. telefoniczny kontakt z biurem obsługi klienta. Pamiętajmy również, aby zawsze weryfikować adres strony, z której wykonujemy płatności elektroniczne.

źródło: KPP Łańcut


16-05-2022


Udostępnij ten artykuł znajomym:






Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoniec stanu epidemii COVID-19 w Polsce. Co to oznacza?
Następny artykułDni Oleśnicy 2022. Znamy szczegółowy program tegorocznej imprezy