A A+ A++

Obsługa odbywa się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Konieczne może być też wcześniejsze umówienie terminu wizyty. Urzędnicy zalecają załatwianie spraw telefonicznie oraz za pośrednictwem środków elektronicznych.

W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem urzędy przywracają bezpośrednią obsługę klienta.

W Urzędzie Miasta Krosna dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania z zakresu obsługi interesantów.

W dalszym ciągu korespondencję można składać do skrzynek podawczych: w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej 28a oraz przy ul. Staszica. Urzędnicy przypominają, że w przypadku konieczności otrzymania potwierdzenia złożenia dokumentu należy podać adres email, na który pracownik prześle potwierdzenie.

W budynku urzędu ul. Staszica nadal działa tylko jedno wejście – od strony Placu Konstytucji 3 Maja.

Urzędnicy Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Drogownictwa i Miejski Konserwator Zabytków sprawy załatwiają w pokoju nr 13. Natomiast klienci Wydziału Komunikacji i Transportu są obsługiwani bezpośrednio na stanowiskach pracy.

W budynku przy ul. Lwowskiej urzędnicy Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Podatków i Opłat przyjmują petentów na stanowiskach pracy. Klienci Wydziału Geodezji będą obsługiwani na pierwszym piętrze w pokojach 114 (mapy, wypisy i wyrysy z egib) oraz 124 (zmiany w ewidencji gruntów, podziały nieruchomości, zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, rejestr cen i wartości nieruchomości, użytkowanie wieczyste).

Klienci pozostałych wydziałów, które mają siedzibę w budynku przy ul. Lwowskiej będą obsługiwani w Biurze Obsługi Obywatela.

Telefony kontaktowe do Urzędu Miasta Krosna można znaleźć na stronie internetowej krosno.pl w zakładce „Urząd Miasta”.

Krośnieński magistrat informuje, że osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane do odwołania, a przy wejściu do budynków będzie mierzona temperatura.

Starostwo Powiatowe w Krośnie przywróciło bezpośrednią obsługę interesantów, ale warunkiem wejścia do budynku jest założona maseczka i rękawiczki.
W urzędzie obowiązuje zasada – jedna osoba na jedno stanowisko obsługi. Starosta informuje, że w przypadku nagromadzenia się osób, pracownicy urzędu mogą poprosić o opuszczenie budynku i przyjście o innej porze.

W Urzędzie Pracy sprawę bezpośrednio z pracownikiem można załatwić po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i ustaleniu dokładnej daty i godziny wizyty.
Przygotowano też zasady na jakich taka obsługa będzie się odbywać. Szczegóły na stronie PUP w Krośnie (kliknij).

red.

Fot. Krosno112.pl, Starostwo Powiatowe w Krośnie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMuszelki, dwie osoby i kamieni kupa. Burmistrz Wrębiak zachęcał do wypoczynku na plaży nad Odrą, a więc poszliśmy zobaczyć jak jest
Następny artykułBorys Szyc o nałogu alkoholowym: “Byłem blisko śmierci”