A A+ A++

Planujesz w grudniu załatwić sprawy w Urzędzie Miasta Gdyni? W świąteczno-noworocznych terminach dojdzie do zmiany w funkcjonowaniu Centrum Obsługi Mieszkańca w Rivierze. Ze względu na terminarz w tym roku kalendarzowym, urzędowy punkt w tym miejscu wyjątkowo nie będzie czynny w dwie grudniowe soboty – w wigilię, 24 grudnia oraz w sylwestra, 31 grudnia. W ostatni piątek roku, 30 grudnia krócej będą też funkcjonować urzędowe kasy.

Gdynianie, którzy w grudniu będą potrzebowali załatwić swoje urzędowe sprawy muszą przygotować się w najbliższym czasie na drobne zmiany w organizacji pracy magistratu.

24 i 31 grudnia – nieczynne Centrum Obsługi Mieszkańca

Ze względu na nietypowy układ kalendarza, w którym dwie grudniowe soboty wypadają kolejno na wigilię, 24 grudnia oraz sylwestra, 31 grudnia, w te dni nieczynne będzie Centrum Obsługi Mieszkańca w Centrum Riviera.

Oznacza to, że w praktyce mieszkańcy wyjątkowo we wskazane soboty (24.12 oraz 31.12) nie będą mogli załatwić spraw na miejscu, w bezpośrednim kontakcie z urzędnikiem.

Nadal polecamy natomiast alternatywne formy załatwiania spraw – w tym przede wszystkim skorzystanie z kanałów elektronicznych (platforma ePUAP, Cyfrowy Urząd czy platformy dedykowane do określonych spraw).

Przypomnijmy, że z wykorzystaniem tzw. elektronicznej skrzynki podawczej obecnie można skorzystać z ponad 160 usług, w ramach których można składać wnioski elektronicznie do Urzędu Miasta Gdyni. Obsługa interesantów w zakresie pism wpływających odbywa się też przez całodobowe wrzutnie na dokumenty, zlokalizowane w siedzibie urzędu przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 oraz ul. 10 Lutego 24 czy paczkomat Inpost. Więcej informacji dotyczących poszczególnych spraw w Biuletynie Informacji Publicznej.

Piątek 30 grudnia – kasy otwarte krócej

Zmiana będzie też dotyczyć funkcjonowania kas Urzędu Miasta w ostatni roboczy dzień tego roku – w piątek, 30 grudnia.

To zwyczajowo czas rocznych rozliczeń, dlatego kasy zarówno w budynku Urzędu Miasta Gdyni, jak i w Centrum Obsługi Mieszkańca w Rivierze będą wyjątkowo działać w skróconych godzinach, tylko do godziny 14:00 (przy czym same godziny obsługi klientów Urzędu Miasta w ten sam dzień będą niezmienione).

Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania – zmiany

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni informuje, że 30.12.2022 r. kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą zamknięte. Tego dnia przygotowywane będzie rozliczenie roczne. BOK w tym dniu będzie przyjmować jedynie reklamacje.

Przypominamy, że zawiadomienia można opłacić przelewem bądź kartą w parkomacie. Szczegóły dotyczące płatności przez internet znajdziemy tutaj.

2.01.2023 r. kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą ponownie dostępne, przepraszamy za utrudnienia. Osobom, którym kończy się ważność abonamentu z końcem roku, przypominamy że powinny przedłużyć go do 30 grudnia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAlan Kulczycki z medalem Drużynowych Mistrzostw Świata Juniorów!
Następny artykułTo już ten czas, by budować reprezentację wokół Piotra Zielińskiego