A A+ A++

Współpracę nawiązała powołana przez senat uczelni Fundacja UAP. Jej szefowa wyjaśnia, że chodzi o to, aby “łączyć sztukę i design”. Wykładowca: “Promocja bajecznie drogich aut na terenie uczelni – w dobie kryzysu, który nas dotyka – zyskuje groteskowy wymiar”.

Współpracę z salonem samochodowym Porsche Centrum Poznań – w ramach projektu Porsche Timeless – nawiązała Fundacja Nowa Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Fundację powołał do życia w 2019 roku senat uczelni. Cel fundacji: “prowadzenie działalności na rzecz artystów i środowisk twórczych, związanych z uczelnią”.

“Marka Porsche inspiruje”

Jak ta współpraca z salonem samochodowym wyglądała – można na przykład przeczytać na stronie internetowej Polskiej Izby Motoryzacji w informacji prasowej pod tytułem: “Wspólny projekt marki Porsche i Fundacji Nowej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu”. Tekst ilustruje zdjęcie: samochody marki Porsche stoją na dziedzińcu uczelni, w tle logo UAP. Czytamy tam, że “marka chce inspirować kobiety”, a dzięki nawiązaniu współpracy salon “może korzystać z zasobów i środowiska UAP” i że “w ramach wspólnego projektu zorganizowano wyjątkowe warsztaty oraz inspirujące spotkanie dla nowoczesnych i pewnych swej wartości kobiet, które interesują się sztuką, modą oraz designem”. Dalej: “Do współpracy zaproszono założycielki poznańskiej marki biżuterii BIZUU, założycieli kwiaciarni Kwiaty & Miut oraz projektantki związane z marką YES”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWojna na Ukrainie. Zaporoże ponownie pod zmasowanym ostrzałem
Następny artykułPolacy nie chcą krócej pracować? Zaskakujący sondaż