Współpracę nawiązała powołana przez senat uczelni Fundacja UAP. Jej szefowa wyjaśnia, że chodzi o to, aby “łączyć sztukę i design”. Wykładowca: “Promocja bajecznie drogich aut na terenie uczelni – w dobie kryzysu, który nas dotyka – zyskuje groteskowy wymiar”.
Współpracę z salonem samochodowym Porsche Centrum Poznań – w ramach projektu Porsche Timeless – nawiązała Fundacja Nowa Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Fundację powołał do życia w 2019 roku senat uczelni. Cel fundacji: “prowadzenie działalności na rzecz artystów i środowisk twórczych, związanych z uczelnią”.
“Marka Porsche inspiruje”
Jak ta współpraca z salonem samochodowym wyglądała – można na przykład przeczytać na stronie internetowej Polskiej Izby Motoryzacji w informacji prasowej pod tytułem: “Wspólny projekt marki Porsche i Fundacji Nowej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu”. Tekst ilustruje zdjęcie: samochody marki Porsche stoją na dziedzińcu uczelni, w tle logo UAP. Czytamy tam, że “marka chce inspirować kobiety”, a dzięki nawiązaniu współpracy salon “może korzystać z zasobów i środowiska UAP” i że “w ramach wspólnego projektu zorganizowano wyjątkowe warsztaty oraz inspirujące spotkanie dla nowoczesnych i pewnych swej wartości kobiet, które interesują się sztuką, modą oraz designem”. Dalej: “Do współpracy zaproszono założycielki poznańskiej marki biżuterii BIZUU, założycieli kwiaciarni Kwiaty & Miut oraz projektantki związane z marką YES”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS