A A+ A++

Stosownie do treści art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późń. zm.) Prezydent Miasta Zgierza do dnia 31 maja 2023 r. ma obowiązek przedstawienia Radzie Miasta Zgierza (RMZ) Raportu o stanie gminy. Raport będzie obejmował podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Zgierza w roku 2022, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał RMZ i budżetu obywatelskiego.

Rada Miasta Zgierza będzie rozpatrywała raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Prezydentowi. Sesja ta planowana jest na dzień 29 czerwca 2023 r. i na sesji w tym dniu odbędzie się debata z udziałem mieszkańców.

W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos po zgłoszeniu tego faktu Przewodniczącemu Rady Miasta Zgierza. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miasta Zgierza pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miasta Zgierza.

Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miasta Zgierza składać należy do dnia 31 maja 2023 r. do godz. 16:00 (Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pałwa II nr 16, pok. 109).

Przewodniczący Rady Miasta Zgierza
Grzegorz Robert Leśniewicz

Źródło: Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miasta Zgierza

Zobacz: Raporty o stanie Gminy Miasto Zgierz za lata 2018-2021 (link do strony BIP)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułБезпілотник атакував Бєлгород
Następny artykułUM Zgierz: W Święto Miasta Zgierza przyjdź do parku i zdobądź nagrody