A A+ A++
Od 1 lutego Towarzystwo Budownictwa Społecznego uruchamia elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Dzięki e-BOK bez wychodzenia z domu uzyskamy dostęp do systemu czynszowego.
Portal e-BOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) to szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego za pomocą internetu dla dysponentów wszystkich lokali będących w zasobach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Piotrkowie Trybunalskim.
– W łatwy i bezpieczny sposób, o dowolnej porze i z dowolnego miejsca będzie można uzyskać informacje dotyczące rozrachunków za mieszkania czy lokale użytkowe – wyjaśnia Elżbieta Sapińska, prezes TBS w Piotrkowie.
Aby uzyskać dostęp do portalu elektronicznego e-Bok należy złożyć formularz zgłoszeniowy oraz “Oświadczenia o korespondencji elektronicznej” (dostępne w załączniku) w TBS (al. 3 Maja 31) pocztą tradycyjną, przez administrację lub elektronicznie – email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Po złożeniu odpowiedniego wniosku pracownik TBS Sp. z o.o. wygeneruje indywidualne dane (login i hasło startowe) do zalogowania dla dysponenta lokalu. Po pierwszym logowaniu konieczna jest zmiana hasła pierwszego logowania na własne (zawierające min. 8 znaków: wielkie i małe litery, cyfrę oraz minimum jeden znak specjalny).

Dodatkowe informacje można znaleźć TUTAJ.

Załączniki artykułu

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiblioteka Gorzów Wielkopolski: Nowa Marchia – prowincja zapomni…
Następny artykułUM Piotrków Trybunalski: Dziękuję Piotrków Trybunalski