Z uruchomionego niedawno portalu można bez wychodzenia z domu załatwiać wiele urzędowych spraw i uzyskać dostęp do informacji na temat przyznawanych świadczeń, usług i statusu wniosków złożonych do Centrum Świadczeń Socjalnych, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Powiatowego Urzędu Pracy oraz Urzędu Miasta Łodzi.
Portal skierowany jest do dwóch grup mieszkańców. Do pierwszej należą osoby, których sytuacja życiowa nagle zaczęła się pogarszać, np. z powodu utraty pracy czy ciężkiej choroby, natomiast drugą stanowią klienci i podopieczni miejskich instytucji, w tym korzystający ze świadczenia 500+, pomocy materialnej dla uczniów i Łódzkiej Karty Dużej Rodziny. Za pośrednictwem portalu można składać elektroniczne wnioski m.in. o dodatki mieszkaniowe i energetyczne, o potwierdzenie danych do lokalu, o stypendia i zasiłki szkolne, o Łódzką Kartę Dużej Rodziny. Umożliwia on też śledzenie procesu ich realizacji (także papierowych), daje dostęp do informacji o przyznanych świadczeniach i umożliwia sprawdzenie historii wypłat.
W portalu można również uzyskać informacje o wsparciu oferowanym mieszkańcom przez organizacje pozarządowe. Więcej informacji na stronie: https://wsparcie.uml.lodz.pl/dashboard.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS