A A+ A++

Ford zapowiada radykalną zmianę systemu dystrybucji samochodów elektrycznych na rynku północnoamerykańskim. Jim Farley, prezes Forda chce w przyszłości sprzedawać elektryczne modele, takie jak nowego pick-up’a F-150 Lightning bezpośrednio i wyłącznie online. Nie będzie też zniżek i rabatów, ani negocjacji cenowych przy zakupie samochodu. Farley chce się wzorować na systemie dystrybucji stworzonym przez Teslę gdzie po dokonaniu zakupu samochód jest dostarczany bezpośrednio do klienta.

Czytaj więcej

Ford E-Transit: Nowa era prowadzenia biznesu

Obecni dealerzy, jeśli będą chcieli utrzymać się na rynku muszą znacznie zmienić swoje podejście do sprzedaży aut. Farley chce także zaoszczędzić na reklamie aut elektrycznych. Według wstępnych obliczeń dzięki sprzedaży bezpośredniej Ford może zaoszczędzić około 2000 dolarów na kosztach dystrybucji każdego auta. Odpowiednio wzrasta marża zysku na każdym samochodzie. Nie wiadomo kiedy ogłoszone plany zostaną wprowadzone w życie. Dotyczy to również pytania, czy tak … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Jednoręcy bandyci” aresztowani w Zambrowie
Następny artykułHelios zaprasza: Kino Kobiet