A A+ A++

Wulkaniczna kraina umarłych Ashlands będzie kolejnym biomem w Valheim, ale to nie wszystko, co szykują twórcy z Iron Gate Studio.

Źródło fot. Smoczy zamek stworzony przez gracza MythicBuildV w aktualizacji Mistlands | Iron Gate Studio | Coffee Stain Publishing.

i

Po debiucie aktualizacji Mistlands i krótkiej przerwie twórcy Valheim szykują już kolejną lokację. W nowym wpisie na Steamie zespół Iron Gate Studios pokrótce omówił plany rozwoju gry, które uwzględniają nowy biom: Popielne Ziemie (Ashlands).

Góry i mokradła dodane w dotychczasowych uaktualnieniach nie należą do przyjaznych miejsc, ale kolejna kraina może się okazać jeszcze większym wyzwaniem. Ashlands ma być wulkaniczną krainą umarłych, którą będą przemierzać prawdziwie ohydne monstra.

Przynajmniej taki zamysł mają obecnie twórcy. Projekt nadal jest na etapie preprodukcji, tak że wiele może się zmienić, nim Popielne Ziemie zostaną dodane (na południowych skrajach świata Valheim).

Jednakże deweloperzy chcą być mniej sekretni niż w trakcie prac nad Mistlands. W praktyce ma przełożyć się to na pokazywanie większej liczby materiałów z produkcji, takich jak grafiki koncepcyjne Ashlands zamieszczone na Steamie.

Twórcy Valheim już szykują nową krainę; zapowiada się posępnie - ilustracja #1

Źródło: Iron Gate Studio | Coffee Stain Publishing.

Twórcy Valheim już szykują nową krainę; zapowiada się posępnie - ilustracja #2

Źródło: Iron Gate Studio | Coffee Stain Publishing.

Studio Iron Gate wspomniało też o nowościach, które powinny trafić do Valheim jeszcze przed debiutem nowego biomu. Wkrótce gra ukaże się na Xboxach Series X/S, pozwalając posiadaczom konsol na wspólną zabawę z pecetowcami (tak, gra będzie wspierać funkcję cross-play).

Poza tym gracze mogą spodziewać się nowych questów i postaci (w ramach tzw. zadania Hildira), dodatkowego poziomu trudności oraz większej różnorodności odzieży. W planach jest też wprowadzenie kolejnych opcji „dostępności”, by pozwolić bawić się w Valheim większej liczbie graczy.

Może Cię zainteresować:

  1. Valheim – poradnik do gry
  2. Dlaczego Valheim się nie nudzi? Bo ścinanie drzew to przygoda

Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier).
Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich.
Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUjawniono, że w Chinach na COVID-19 zmarło w ciągu miesiąca 60 tys. osób. Zalecenia WHO dla Pekinu
Następny artykułNowe zadanie ministra Przydacza w Kancelarii Prezydenta