A A+ A++

Halo Infinite zadebiutuje w grudniu oferując graczom dostęp do pełnej kampanii oraz trybu sieciowego, jednak przynajmniej w dniu premiery nie zbudujemy nowych map oraz nie przejdziemy historii ze znajomymi. Twórcy już wcześniej informowali, że potrzebują więcej czasu na dopracowanie dodatkowych trybów, a teraz Joseph Staten potwierdził szczegóły.

Według pierwotnych planów każdy sezon rozgrywek w Halo Infinite ma trwać trzy miesiące, jednak najwidoczniej studio postanowiło odrobinę zmienić plany. Dyrektor kreatywny studia w rozmowie z Eurogamerem zaznaczył, że choć kampania w kooperacji nadal zadebiutuje w drugim sezonie, to jednak jego start jest zaplanowany na maj.

Autorzy otrzymają więcej czasu na dopracowanie zawartości i zapewnienie graczom nowych elementów, jednak właśnie z tego powodu jeszcze później zadebiutuje Forge – według aktualnych planów studio chce zaoferować tryb pod koniec lata. 343 Industries aktualnie nie podaje konkretnych terminów, ponieważ studio zdaje sobie sprawę, że sporo może się w międzyczasie zmienić i deweloperzy będą musieli na bieżąco reagować i dostosowywać rozgrywkę dla graczy.

Jeśli jesteście zainteresowani Halo Infinite – poznajcie nasze wrażenia z kampanii.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolacy murem za mundurem! „Wsparcie dla SG płynie szerokim strumieniem!”
Następny artykułNowy recyklomat stanął w Auchan w Piasecznie